ممنوعیت خروج کالاهای اساسی از ایران

© Wikipedia / Masoud Bahadouriممنوعیت خروج کالاهای اساسی از ایران
ممنوعیت خروج کالاهای اساسی از ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر کشور ایران از ممنوعیت صادرات کالاهای اساسی و ضروری از تمام مرزهای این کشور خبر داد و گفت: استانداران، گمرک و دستگاه های مسئول با همکاری یکدیگر موظف هستند از خروج کالاهای اساسی جلوگیری کنند.

•	  توزیع کالا از ساعت 6 تا 9 صبح در تهران ممنوع شد - اسپوتنیک ایران
توزیع کالا از ساعت 6 تا 9 صبح در تهران ممنوع شد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از وزارت کشور ایران، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با قاچاق سوخت با اشاره به قاچاق کالاهای اساسی و صادرات آنها به کشورهای دیگر تذکر داد و گفت: نیروهای انتظامی و امنیتی نسبت به خروج کالا و فرآورده های سوختی از مرزها مراقبت و کنترل های بیشتر و جدی تری داشته باشند؛ همچنین دبیر مناطق آزاد ظرف یک هفته آینده برنامه مشخصی به منظور جلوگیری از خروج کالاهای اساسی و ضروری در مناطق آزاد ارائه کند.
رئیس شورای امنیت کشور با بیان اینکه صادرات از مبادی رسمی برقرار است، گفت: صادرات کالاهای اساسی و ضروری از تمام مرزهای کشور ممنوع است، استانداران، گمرک و دستگاه های مسئول با همکاری یکدیگر موظف هستند از خروج کالاهای اساسی جلوگیری کنند.
این تصمیم در حالی از سوی وزیر کشور ایران گرفته شده است که در روزها و ماههای اخیر خروج کالاهای اساسی از مرزهای کشور به خصوص گمرکات عراق و افغانستان شدت بیشتری گرفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала