لاوروف: ما می دانیم ایده "روسیه شرور" از کجا سرچشمه می گیرد

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: ما می دانیم ایده "روسیه خائن" از کجا سرچشمه می گیرد
لاوروف: ما می دانیم ایده روسیه خائن از کجا سرچشمه می گیرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جلوگیری از پیروزی هیلاری کلینتون، منشا ایده آمریکایی ها در ایده روسیه خائن است.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر خارجه، در سخنرانی خود در انجمن دیپلمات های جوان از چگونگی پیاده سازی این ایده "روسیه تبه کار" در آمریکا خبر داد.
به گفته وی، مقامات ایالات متحده برای جلوگیری از پیروزی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ایده روسیه شرور را مطرح نموده اند.
لاوروف گفت: "ایده روسیه شرور علیه کرملین برای جلوگیری از پیروزی هیلاری کلینتون بود. و در پایان، پس از ماه ها تحقیقات، جلسات، مشخص شد که دولت اوکراین در این کار نقش داشته است".
وزیر خارجه روسیه همچنین اشاره کرد که حزب دموکرات در انتخابات شکست خورد، آنها حاضر به پذیرش نتایج انتخابات آمریکا نبوند و در تلاش برای پیدا کردن مقصر این شکست در خارج از مرزهای آمریکا بودند.
مقامات ایالات متحده مانیفورت و شریک تجاری او ریک گیتس را متهم می کنند که از طرف اوکراین، برای فرار از مالیات و پولشویی لابی های غیر قانونی روسیه را متهم به دخالت در انتخابات آمریکا می کنند. تحقیقات علیه او بخشی از تحقیق در خصوص دخالت روسیه به نام انتخابات ایالات متحده در سال 2016 است. از سوی دیگر این سوء ظن ها هر دو در کاخ سفید و در کرملین رد می شوند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала