رونمایی از محصولات جدید اپل / پخش زنده در اسپوتنیک ساعت 21:30 به وقت تهران

© AFP 2023 / Timothy A. Claryپخش زنده مراسم رونمایی از محصولات جدید اپل
پخش زنده مراسم رونمایی از محصولات جدید اپل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از مدل های جدید آیفون امروز در مراسم نمایش محصولات جدید اپل رونمایی می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک ، اتفاق اصلی در مراسم نمایش محصولات جدید اپل،رونمایی از مدل های جدید آیفون است که به صو رت سنتی در انتهای مراسم ارائه می‌شود. بر اساس شنیده ها امسال سه مدل جدید آیفون که همگی شبیه به iPhone X هستند،ارائه خواهند شد. کارشناسان می گویند که نمی‌توان انتظار تغییر اساسی در طراحی آیفون را داشت. منابع درون اپل امسال را سال مدل s نامگذاری می‌کنند ، که اشاره به انتشار مدل‌هایی از نسخه‌های بهبود یافته گوشی های هوشمند سال گذشته است.
بزرگترین آیفون ارائه شونده، iPhone XS Max (iPhone XS Plus)، با اندازه صفحه نمایش 6.5 اینچ خواهد بود. نسخه کوچکتر این آیفون با نام iPhone XS و صفحه نمایش 5.8 اینچی ارائه خواهد شد. هر دو این گوشی های هوشمند با صفحه نمایش OLED، فریم های ساخته شده از فولاد ضد زنگ و همچنین یک neck-monobloc که اسکنر Face ID را پنهان می کند، مجهز شده‌اند.
نسخه اقتصادی این آیفون ها با صفحه نمایش LCD به جای OLED خواهند بود که در مطبوعات آنرا به نام iPhone XC یا iPhone 9 نامگذاری کرده‌اند. که احتمالا آپشن های ذکر شده در بالا را نخواهد داشت، که البته از نظر هزینه از آن‌ها ارزانتر خواهد بود.
پخش نمایش محصولات جدید اپل را بصورت مستقیم از ساعت 21:30 از طریق اسپوتنیک می‌توانید پیگیری فرمایید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала