نیروهای تکمیلی برای ارتش آمریکا در سوریه پس از هشدار حمله روسیه

© AFP 2023 / Delil Souleimanنیروهای تکمیلی برای ارتش آمریکا در سوریه پس از هشدار حمله روسیه
نیروهای تکمیلی برای ارتش آمریکا در سوریه پس از هشدار حمله روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از هشدار روسیه در خصوص آمادگی برای حمله به شبه نظامیان در منطقه التنف، آمریکا ارتش تکمیلی را به سوریه ارسال کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های آمریکایی و با استناد به گفته های نماینده ی وزارت جنگ آمریکا، پنتاگون گردان های نیروی دریایی برای بخش تحت کنترل ائتلاف آمریکایی در التنف واقع در جنوب شرقی سوریه فرستاده است. این اعزام پس از هشدار روسیه در خصوص آمادگی برای حمله به شبه نظامیان اسلام گرا در این منطقه صورت گرفته است.
بر اساس اطلاعات آنها، در این منطقه پایگاه های تحت کنترل ائتلاف آمریکا برای مبارزه با داعش در التنف قرار دارد، جایی که طرف آمریکایی تاکید می کند ، آمادگی نیروهای مخالفین آشتی جو سوریه برای مبارزه با افراطیون داعش انجام می شود و آمریکا بیش از ۱۰۰ سرباز نیروی دریایی را به این محل اعزام کرده است.
در حال حاضر در التنف، که اطراف آن آمریکایی ها ۵۵ کیلومتر از منطقه ی عاری از درگیری ایجاد کرده اند، تقریبا ۶۰۰ سرباز آمریکایی، بریتانیایی و نروژی و همچنین نیروهای ویژه اردنی هستند. آموزش به شورشیان سوری در این محل انجام می شود.
بر اساس تاییده نمایندگان رسمی پنتاگون طی هفته ی اخیر طرف روسی دوبار با« خط قرمز» به نظامیان آمریکایی در خصوص آمادگی برای حمله به ای منطقه با هدف نابودی شبه نظامیان داعش اطلاع داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала