روسیه با تمام قوا در برابر نظامی شدن دریای آزوف

© Sputnik / Anton Denisovروسیه با تمام قوا در برابر نظامی شدن دریای آزوف
روسیه با تمام قوا در برابر نظامی شدن دریای آزوف - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روسیه با تمام قوا از نظامی شدن دریای آزوف جلوگیری خواهد نمود.

به گزارش اسپوتنیک، فرانس کلینسویچ، عضو کمیته دفاع شورای فدراسیون روسیه گفت: اقدام اوکراین در انتقال وسایل نقلیه زرهی به طور آشکار ضد روسیه است؛ روسیه از طریق تمام ابعاد موجود در چارچوب قوانین بین المللی از نظامی شدن دریای آزوف جلوگیری خواهد کرد.
به نقل از منابع در ستاد مشترک و فرماندهی نیروی دریایی روسیه، اوکراین انتقال کشتی های زرهی را به دریای آزوف به منظور ایجاد یک پایگاه کامل نیروی دریایی آغاز کرده است.
کلینسویچ همچنین افزود: اقدام اوکراین در مورد انتقال کشتی های زرهی به دریای آزوف آشکارا ضد روسیه است و باید آن را به عنوان یک اقدام تحریک آمیز ارزان با هدف مشخصی ارزیابی می‌شود و روابط میان دو کشور را بدتر می‌کند. واضح است که دولت اوکراین با پیروی از سیاست های ناتو و بدون درک پیامدهای احتمالی، این کار را انجام می‌دهد.
وی افزود: نظامی شدن دریای آزوف، که برخورد نظامی دو کشور را بسیار افزایش می دهد، در حال حاضر این بدترین فکری است که کیف می‌توانست بکند. روسیه از هر طریقی در چارچوب قوانین بین المللی برای جلوگیری از این کار استفاده می‌کند.
پیش از این شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین تصمیم به تقویت حضور نظامی خود در دریای آزوف و تأسیس واحدهای دفاع ساحلی با آخرین سلاح های موشکی گرفته بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала