تفنگداران دریایی روسیه در سوریه

© Photo / Brian Burnellتفنگداران دریایی روسیه در سوریه
تفنگداران دریایی روسیه در سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تفنگداران دریایی روسیه در سواحل غیر قابل دسترس سوریه در چارچوب تمرینات مشترک ناوگان هوایی و دریایی روسیه در دریای مدیترانه پیاده شدند.

به گزارش اسپوتنیک،نیروی نظامی روسیه در چارچوب یک تمرین مشترک باید ساحل را از دشمن فرضی در استان لاذقیه سوریه پس می‌گرفت. ابتدا گروهی از ناوگان با هلیکوپتر در ساحل فرود آمدند.سپس از طریق دریا گروهی برای دفاع، سوار بر قایق خود را به ساحل رساندند و سپس نیروهای اصلی وارد عمل شدند.این گروه با خودروهای زرهی از کشتی های بزرگ وارد ساحل شدند.
26 کشتی جنگی ، از جمله سه کشتی بزرگ ،دو مین یاب، قایق های رپتور و کشتی پشتیبانی آتش در این تمرین بکار گرفته شدند. پشتیبانی هوایی در این تمرین توسط 24 هواپیمای نیروی دریایی و نیروی هوایی فضایی روسیه، از جمله بالگردهای Mi-24، Mi-8، Ka-29 و هواپیماهای Su-33 و Su-30SM ارائه شد.
ولادیمیر کروولف ، فرمانده نیروی دریایی روسیه این تمرین را نمادین توصیف کرد. کروولف گفت: این 50 امین سالگرد اولین پهلو گیری سازمان یافته توسط اسکادران پنجم نیروی دریایی (اتحاد جماهیر شوروی) در دریای مدیترانه در سال 1968 است.وی همچنین افزود: نیروی نظامی به طور کامل به وظایف خود عمل کرده است. فرمانده نیروی دریایی روسیه افزود: ملوانان ما دارای سلاح های مدرن و تجهیزات فرود هستند، اما در گذشته و در حال حاضر ما دریانوردان یک شعار مشترک داریم:" جایی که ما هستیم، پیروزی آنجاست! ".
گففتنی است این تمرینات، که از 1 تا 8 سپتامبر انجام شد، اولین تمرینات مشترک نیروی دریایی و نیروی هوایی روسیه در دریای مدیترانه بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала