ترامپ مشکوک به همه

© REUTERS / Carlos Barriaترامپ مشکوک به همه
ترامپ مشکوک به همه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه ها از مشکوک بودن ترامپ حتی به اطرافیان و همکاران نزدیک خود می‌گویند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Axios ،دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به اکثر همکارانش، از جمله نزدیکترین همکارانش، در نشت اطلاعات از کاخ سفید مظنون است.
روز چهارشنبه، نیویورک تایمز از یک منبع نامشخص در دولت ایالات متحده مطلبی را منتشر کرد که در آن از تلاش های مقامات برای مخالفت با ترامپ می‌گوید، زیرا آنها دیدگاه های وی را به اشتراک نمی‌گذارند.
ترامپ اعلام کرده است نیویورک تایمز به دلایل امنیت ملی ملزم به افشای هویت فردی است که در بصورت ناشناس از رئیس دولت انتقاد می‌کند. ترامپ ابراز تردید نسبت به وجود چنین مقامی در دولت نموده است و این امکان را داده است که این صحبت ها از طرف یک منبع غیر واقعی باشد.
منابع گفتند که رئيس جمهور آمريکا تمایل دارد که توطئه در اطراف خود را باور کند. یکی از منابع حتی به تهیه لیستی در سال گذشته از اسامی افرادی که به نظر ترامپ می توانند در نشت اطلاعات از کاخ سفید نقش داشته باشند،اشاره کرد.این منبع به نقل از ترامپ گفت: " ما باید از دست آنها خلاص شویم. مارها در همه جا هستند. اما ما از دست آنها خلاص میشویم ".
یکی دیگر از این منابع می‌گوید: وقتی که ما در اتاق روزولت بودیم، او پشت میز نشسته بود، شروع به حرف زدن کرد و سپس چرخید تا ببیند چه کسی در پس دیوار حرف او را شنود می‌کند.
گفتنی است که برخی از کارکنان کاخ سفید پیش از این گفته بودند، گاهی رئیس جمهور آمریکا به قدری "نامتعادل" و "غیرقابل انعطاف" است که می تواند خطرناک باشد.
تعداد مقالات انتقادی از ترامپ و دولت وی اخیرا افزایش یافته است، زیرا کنگره ایالات متحده به انتخابات خود که در 6 نوامبر برگزار می شود،نزدیک می‌شود. در صورت پیروزی دموکراتها در این انتخابات،تقریبا به صورت کامل دولت ایالات متحده فرصت لازم برای انجام اصلاحات جدی را از دست خواهد داد

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала