دو مرد در ارتباط با قتل زاخارچنکو تحت تعقیب قرار گرفتند

© AFP 2023 / Dimitar Dilkoffدو مرد در ارتباط با قتل زاخارچنکو تحت تعقیب قرار گرفتند
دو مرد در ارتباط با قتل زاخارچنکو تحت تعقیب قرار گرفتند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جستجو ها برای پیدا کردن دو مرد مرتبط با قتل رهبر جمهوری خلق دونتسک آغاز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخلی جمهوری خلق دونتسک اعلام کرد در جستجوی دو مردی است که در روز قتل الکساندر زاخارچنکو، رهبر جمهوری خلق دونتسک در کافه بودند.
وب سایت رسمی این وزارتخانه، عکس های این دو نفر را منتشر کرده است. در عین حال، این اداره مشخص نکرده است که آیا آنها به عنوان شاهد و یا مظنون تحت تعقیب هستند.
در اطلاعیه این وزارتخانه همچنین از شهروندان خواسته شده است اگر اطلاعاتی در مورد این افراد و یا اتفاقی که برای آن ها پیش‌آمده است دارند، بلافاصله با اداره پلیس تماس بگیرند.
گفتنی است، الکساندر زاخارچنکو، رهبر جمهوری خلق دونتسک بر اثر انفجار در رستوران سپار در مرکز دونتسک به همراه محافظ و همچنین الکساندر تیمافیو، وزیر درآمد و حقوق این جمهوری کشته شدند.در واکنش به این حادثه ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه کشته شدن الکساندر زاخارچنکو را یک اقدام تروریستی دانست و گفت: کی یف علاوه بر اینکه به وعده صلح خود عمل نکرده بلکه ظاهرا تصمیم به راه انداختن حمام خون گرفته است. یادآوری می کنیم، که سال گذشته سران جمهوری های خودخوانده دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین با اعلام اتحاد همراه چند منطقه پیرامونی، تشکیل کشور خودخوانده ای به نام «مالوراسیا» را اعلام کرده بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала