خواهران قهرمان ایرانی از رازی عجیب پرده برداشتند +ویدئو،عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / (cropped image)خواهران قهرمان ایرانی از رازی عجیب پرده برداشتند +ویدئو،عکس
خواهران قهرمان ایرانی از رازی عجیب پرده برداشتند +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خواهران "منصوریان" اعلام کردند که "الهام چرخنده" به آنها در ازای چادر سر کردن وعده خانه و پول داده است.

به گزارش اسپوتنیک، در مصاحبه ای که شبکه اینترنتی "تی وی پلاس" با خواهران "منصوریان" داشته است آنها پرده از رازی برداشتند. آنها اظهار کردند که در زمانی که خیلی معروف نبودند "الهام چرخنده" به آنها گفته است که چادر سر کرده و فیلمی از آنها گرفته شود و در ازای آن به آنها خانه، ماشین و ۱۰۰ میلیون تومان پول خواهد داد. "شهربانو منصوریان" عنوان کرد که او که در شرایط مالی بدی بود و این پیشنهاد را پذیرفت اما در عمل هیچ کدام از وعده ها عملی نشد. این مصاحبه در شبکه های اجتماعی بسیار فراگیر شده است.

در مقابل الهام چرخنده در دفاع از خود عنوان کرده است که قصد توهین به خواهران "منصوریان" را ندارم اما کجای این حرف منطقی است که در ازای چادر سر کردن کسانی که اصلا معروف نیستند کسی بخواهد این مقدار هزینه کند. او در صفحه اجتماعی خود اعلام کرده که این حرف حقیقت ندارد و اگر کسی مدرکی از این پیشنهاد دارد ارائه دهد. او همچنین گفته است که قاضی اصلی خداست و اینقدر زود کسی را قضاوت نکنیم.

او معتقد است که نباید روی حجاب قیمت گذاشت و او هم این کار را نکرده است و فقط قصد حمایت روحی و حتی مالی از آنها از طرف وزارت ورزش و فدراسیون برای بهتر دیده شدن آنها را داشته است.

عده‌ای از کاربران از خواهران "منصوریان" حمایت کرده و معتقدند که پیشنهاد "الهام چرخنده" اصلاً جالب نبوده است. گروهی دیگر از کاربران معتقدند که هر چند پیشنهاد چرخنده جالب نبود اما خواهران منصوریان هم نباید این رشوه را قبول می کردند، بنابراین آنها هم زیر سوال هستند. گروه سوم از کاربران به حمایت از "الهام چرخنده" پرداختند و معتقدند که او به علت پوشیدن چادر و انتخاب حجاب به صورت های گوناگون زیر سوال رفته که درست نبوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала