کمدین محبوب ایرانی از دستمزد خود رونمایی کرد +عکس

CC0 / Pixabay / کمدین محبوب ایرانی از دستمزد خود رونمایی کرد +عکس
کمدین محبوب ایرانی از دستمزد خود رونمایی کرد +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رامبد جوان از دستمزد خود برای در برنامه "خندوانه" رونمایی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است که برنامه طنزی با عنوان "خندوانه" در شبکه "نسیم" در حال اجراست که با استقبال بسیاری از مردم روبرو شده است. این برنامه با ایده‌های نویی که در آن به کار برده شده توانسته است طیف وسیعی از مردم را به خود جذب کند. "رامبد جوان"، کارگردان، طراح، مجری و سرپرست ایده پردازان و اتاق فکر این برنامه است که به گفته خودش برای همه این عناوین در فصل اول برنامه ای ۳ میلیون تومان دریافت می کرده است که در فصل های بعدی به ۵ میلیون و سپس کمی بیشتر شده است.

او با صداقت عنوان کرده است که این دستمزد فقط برای یک مجری است و برای همه‌ی عناوین باید برنامه ای ۱۰ میلیون دستمزد می‌گرفت است اما این اتفاق نیفتاد.
عده ای از کاربران معتقدند که به علت اینکه او توانسته ایده نویی در برنامه تلویزیون بیاورد و برنامه ای ساخته است که توانسته طیف وسیعی از مردم را به خود جذب کند قابل تحسین است و لیاقت این دستمزد را دارد. به گفته این دسته از کاربران، او توانسته در زمین طنز و کمدی استعدادهای جوان زیادی را کشف کند و اشتغال زایی و کارآفرینی نیز کرده است. در مقابل عده دیگر از کاربران دستمزد او را با دستمزد کارگران مقایسه کرده و معتقدند که این اختلاف بسیار زیاد است. به گفته این دسته از کاربران، اگر دستمزدی که به او میدهند را صرف اشتغال زایی کنند، قشر ضعیف بیشتری می توانند راحت تر زندگی کنند و بیکار نمانند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала