فرود اضطراری هواپیمای حجاج ایرانی در کویت

© Sputnik / Maxim Blinovفرود اضطراری هواپیمای حجاج ایرانی در کویت
فرود اضطراری هواپیمای حجاج ایرانی در کویت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هواپیمای حامل حجاج ایرانی به‌دلیل حمله تنفسی یکی از مسافران این هواپیما مجبور به فرود در فرودگاه کویت شد.

به گزارش اسپوتنیک،به نقل از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" ،یکی از مسافران شیمایی کاروان اهواز در حین پرواز دچار حمله تنفسی شد که با توجه به وخامت حال وی، خلبان مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه کویت شد.

پس از فرود هواپیما بیمار سریعاً جهت مداوا به بیمارستان کویت انتقال ، مداوای او آغاز، و هم‌اکنون حال وی مساعد گزارش شده است.

هواپیمای حامل حجاج ایرانی پس از چهار ساعت تاخیرو فرود در فرودگاه کویت، به سمت فرودگاه اهواز حرکت کرده و زائران وارد اهواز شدند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ طاهر درودی مشاور اجرایی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت نیز در خصوص فرود اضطراری پرواز مدینه به اهواز در کویت، اظهار کرد: پرواز شماره 1531 متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر ساعت 7:20 صبح پنجشنبه نهم شهریور ماه از مدینه به اهواز به دلیل نامساعد و بدحال شدن یک جانباز شیمیایی در فرودگاه کویت فرود اضطراری داشت.

درودی عنوان کرد: بعد از فرود هواپیما در فرودگاه کویت بلافاصله با هماهنگی هلال احمر کویت بیمار به یکی از بیمارستان های این کشور منتقل و به دلیل مشکل تنفسی، قلبی و احتمال سکته قلبی بستری می شود.

مشاور اجرایی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت ایران با اشاره به اینکه حال عمومی بیمار خوب است، گفت: حال عمومی بیمار خوب است اما به دلیل مشکلات قلبی اجازه پرواز نخواهد داشت.

درودی افزود: تیم پزشکی هلال احمر سعی داشت تا همراه بیمار در کویت باشد که به دلیل نداشتن ویزا به ایران بازگشتند، همچنین پرواز حدود  4 ساعت در کویت متوقف شد اما به دلیل بستری شدن بیمار فرودگاه کویت را به مقصد اهواز ترک کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала