با خوردن غذای معمول و بدون رژیم به راحتی وزن کم کنید

© Fotolia / YakobchukOlenaبا خوردن غذای و بدون رژیم به راحتی وزن کم کنید
با خوردن غذای و بدون رژیم به راحتی وزن کم کنید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشمندان روشی دریافتند که افراد می توانند در عین خوردن غذا به صورت معمول، وزن اضافه خود را نیز کاهش دهند.

به گزارش اسپوتنیک؛ دانشمندان دانشگاه "سوریا" در انگلیس دریافتند که می توان با خوردن صبحانه دیرهنگام و شام زود هنگام، وزن خود را کاهش داد.
دانشمندان در پی تحقیقات، فرآیند تغییر زمان غذا خوردن را در متابولیسم بدن، دیابت و بیماری های قلبی مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. در روند این تحقیقات، دانشمندان 16 نفر که سن آنها بین 29 تا 57 سال بود را در معرض این آزمایشات قرار دادند.
طی 10 هفته، 9 نفر از این افراد با یک ساعت ونیم دیرتر از زمان معمولی صرف صبحانه و یک ساعت ونیم زودتر از زمان معمول شام خوردند. اما سایر این افراد همانند گذشته، ساعات رزیم غذایی خود را ادامه دادند. در عین حال این افراد هیچگونه رژیم غذایی فشرده ای را دنبال نکرده و همانند گذشته غذا خوردند.
نتیجه این آزمایشات، نشان داد که افرادی ساعات رژیم غذایی خود را تغییر دادند، به طور متوسط با کاهش وزن روبرو شدند. افراد حاضر در این آزمایش اشاره کردند که در طول این آزمایشات، اشتهای آنها کمتر شده و میان وعده های غذایی آنها نیز کمتر شده است.
دانشمندان خاطرنشان کردند که کاهش میزان چربی باعث عدم ابتلا به بیماری های مربوط چاقی می شود و وضعیت کلی بدن را بهبود می بخشد.
دانشمندان پس از این آزمایشات ونتایج بدست آمده به روش های علمی تری در این زمینه خواهند پرداخت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала