پوتین: روسیه همیشه در کنار مردم دنباس خواهد بود

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روسیه همیشه در کنار مردم دنباس خواهد بود
پوتین: روسیه همیشه در کنار مردم دنباس خواهد بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه گفت: قتل ناجوانمردانه"الکساندر زاخارچنکو" مردم دنباس را به زانو در نخواهد آورد.

مسکو خواهان تحقیق بی طرفانه درباره کشته شدن رهبر جمهوری خلق دونتسک - اسپوتنیک ایران
مسکو خواستار تحقیق بی طرفانه درباره کشته شدن رهبر جمهوری خلق دونتسک
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ضمن تسلیت و ابراز همدردی در پی کشته شدن "الکساندر زاخارچنکو" رهبر جمهوری خلق دونتسک، گفت: قتل ناجوانمردانه "الکساندر زاخارچنکو" مردم دنباس را به زانو در نخواهد آورد.
رئیس جمهور روسیه خطاب به خانواده و بستگان "الکساندر زاخارچنکو" گفت:عمیق ترین پیام های تسلیت و همدردی مرا در پی کشته شدن "الکساندر زاخارچنکو" بپذیرید. وی افزود: الکساندر یک رهبر ملی واقعی، یک فرد شجاع، متعهد و یک خدمتگزار به دونباس بود. او برای دفاع از سرزمین مادری خود برخاست و یک مسئولیت بزرگ را بر عهده گرفت.
ولادیمیر پوتین گفت: قتل ناجوانمردانه "الکساندر زاخارچنکو" شاهدی دیگری است برای کسانی است که راه ترور و خشونت را بجای راه حل سیاسی مسالمت آمیز و حتی گفتگو با مردم جنوب شرق را پیش گرفتند و برای به زانو درآوردن مردم دنباس راه حل خطرناکی انتخاب کرده اند که نتیجه ای برای آنها در پی نخواهد داشت.
رئیس جمهور روسیه ادامه داد: امیدوارم که افراد و سازمان هایی که مجریان این جنایت هستند، به سزای عمل خود برسند.
ولادیمیر پوتین در پایان بار دیگر ضمن ابراز همدردی با خانواده و بستگان "الکساندر زاخارچنکو" تاکید کرد که روسیه همیشه در کنار شما خواهد بود.

الکساندر زاخارچنکو رهبر جمهوری خلق دونتسک امروز بر اثر انفجار در رستورانی واقع در مرکز دونتسک زخمی و پس از مدتی درگذشت.الکساندر تیموفیو وزیر دارایی جمهوری خلق دونتسک نیز در این حادثه زخمی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала