ناتوانی آمریکا در برابر سلاح های روسی

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ناتوانی آمریکا در برابر سلاح های روسی
ناتوانی آمریکا در برابر سلاح های روسی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در صورت وقوع جنگ آمریکا توان محافظت از خاک خود را در برابر روسیه و چین را ندارد.

نگاهی به قدرت هسته ای و تسلیحات بی رقیب روسیه +فیلم - اسپوتنیک ایران
نگاهی به قدرت هسته ای و تسلیحات بی رقیب روسیه + ویدئو
به گزارش اسپوتنیک به نقل از Military Times، ژنرال ترنس اوشانسی، فرمانده ارشد نیروی هوایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه گفت در صورت آغاز جنگ، ایالات متحده توان نجات قلمرو خود را از سلاح‌های روسی و چینی ندارد.
این فرمانده نیروهای مسلح امریکای شمالی که در صد و چهلمین کنفرانس انجمن گارد ملی آمریکا سخنرانی می کرد، گفت: وضعیت امنیتی در حال تغییر است، ما پیش از این تصور می‌کردم که اقیانوس‌های اطراف و کشورهای دوست ما در شمال و جنوب، کشور ما را تحت پوشش قرار داده و ما را غیرقابل دسترس می کنند، اما همه چیز تغییر می کند، زیرا مخالفانی وجود دارند (روسیه و چین) که هم اکنون قادر به رسیدن به سرزمین های ما هستند.
این زنرال آمریکایی همچنین خواستار تغییر کلی در استراتژی دفاع ایالات متحده شده و افزود: ما اساس دفاع از کشور خود را باید بازنگری کنیم و در مورد چگونگی دفاع در مقابل یک حریف که از قدرت بالایی است فکر کنیم.
این فرمانده نظامی آمریکایی ادامه داد که پنتاگون در حال حاضر به دنبال راه‌هایی برای مقابله با سلاح‌های پیشرفته است، او گفت وزارت دفاع آمریکا در تلاش است که جنگنده‌های اف-16 را مجهز به تجهیزاتی کند که توانایی رهگیری موشک های کروز را داشته باشند.
ژنرال ترنس اوشانسی در پایان تصریح کرد که ارتش آمریکا به دنبال راه‌هایی برای بهبود قابلیت های دفاعی خود است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала