دختر هنگ کنگی، اشتباهی با مرد چینی ازدواج کرد

© Depositphotos.com / Iofotoدختر کره ای، اشتباهی با مرد چینی ازدواج کرد
دختر کره ای، اشتباهی با مرد چینی ازدواج کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برای دریافت اقامت در هنگ کنگ، مردان چینی غریبه با دختران هنگ کنگی عقد می کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه مورنینگ پست چیانا، یک دختر ساکن جزیره هنگ کنگ به طور ناخواسته با یک مرد غریبه از چین ازدواج می کنند. به او گفته بودند که او تنها در دوره برگزار کنندگان عروسی حضور می یابد و ازدواج او سوری است.
این دختر 21 ساله می خواست به عنوان یک شینیون کار در یک شرکت با حقوق خوب و بدون تجربه کاری استخدام شود. هنگامی که او به آدرس محل استخدام رسید، او را متقاعد نمودند که در دوره های رایگان برای برگزارکنندگان عروسی ثبت نام کند.

داماد از رعد و برق ترسید، عروسی لغو شد - اسپوتنیک ایران
داماد از رعد و برق ترسید، عروسی لغو شد

در نهایت او در این دوره ها ثبت نام می کند، اما با ازدواج سوری مواجه می شود که بعد ها پس از بازگشت به هنگ کنگ، این ازدواج کنسل نمی شود. گر چه برگزارکنندگان دوره ها به او اطمینان دادند که ازدواج لغو شده است. او به هنگام بازگشت به هنگ کنگ، متوجه شد که این اتفاق رخ نداده است. او به پلیس شکایت نمود، اما کسی به خواسته او توجه ننمود. در نهایت وقتی پلیس می فهمد که زنان دیگر نیز به این روش قربانی شده اند، پیگیر این ماجرا می شود. 
مجوز زندگی در شهر هنگ کنگ به شهروندان چینی داده می شود در صورتی که همسر یا شوهرشان در این شهر زندگی کنند.
گفتنی است ،پیش از این در خبر ها آمده بود که در چین در شهرستان لانکو واقع در استان هنیان، پرداخت بیش از حد برای عروس با خرید او به بردگی برابری می کند. بر این اساس، مقامات محلی فرمانی صادر کردند که طبق آن در چین پرداخت پول به خانواده عروس از طرف داماد نباید بیش تر از ۲۰ هزار یوآن (تقریبا ۳ هزار دلار) باشد. در صورت بیشتر شدن این مبلغ ، تحقیقات و بررسی انجام شده و به عنوان معامله انسان و قاچاق محسوب می شود.
مقامات همچنین جریان ازدواج را تنظیم می کنند:جشن، شرکت کنندگان در آن و تعداد خودروها. به گفته ی نماینده مرکز محلی سازمان اجتماعی چنین اقداماتی مانع خرج زیاد توسط خانواده عروس در روستاها شده و همچنین از کلاهبرداری و تقلب جلوگیری می گردد. آمار نشان می دهد که تعداد مردان در چین بیشتر از زنان است. به همین دلیل بسیاری از مردان چینی برای ازدواج به کشورهای جنوب شرقی آسیا رفته و یا گاهی برای ازدواج با آنها و حتی هم میهنان خود پول می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала