تعداد مصدومان زلزله در ایران به 310 نفر رسید

© Fotolia / Belishتعداد مصدومان زلزله در ایران به 310 نفر رسید
تعداد مصدومان زلزله در ایران به 310 نفر رسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمار مصدومان زلزله غرب کرمانشاه در ایران به 310 نفر رسید و سه نفر در اثر این زلزله کشته شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای ایران، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان افزود: از این تعداد 98 مجروح مربوط به ثلاث باباجانی، 43 نفر روانسر و بقیه مجروحان از شهرستان‌های سرپلذهاب، جوانرود؛ دالاهو و بخش کوزران شهرستان کرمانشاه بوده است.

صائب مدرسی با بیان اینکه 18 نفر از این مصدومان به مراکز درمانی کرمانشاه منتقل شده اند، اظهار داشت: بیشتر این افراد از ناحیه دست، پا و کمر دچار آسیب شده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با اشاره به اینکه این زلزله همچنین 2 کشته برجای گذاشته است، گفت: یکی از جان باختگان این حادثه پیرمردی 70 ساله از روستای چم زرشک ثلاث باباجانی است که بر اثر سکته قلبی جان باخت و دیگری خانمی باردار از شهرستان اسلام آبادغرب است که بر اثر استرس وارد آمده و افت فشار جان خود را از دست داد. این مادر باردار با فرزند 8 ماهه بوده و این فرزند 8ماهه خود یک کشته به‌حساب آمده و با این حساب آمار کشته‌ها به 3 نفر افزایش یافته است

ساعت 2 و 43 دقیقه بامداد امروز زلزله‌ای به بزرگی 5 و 9 دهم ریشتر در عمق 8 کیلومتری زمین در تازه آباد ثلاث باباجانی رخ داد که در اکثر شهرستان‌های استان کرمانشاه احساس شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала