بهترین گوشی های هوشمند 2018

© AP Photo / Manu Fernandezبهترین گوشی های هوشمند 2018
بهترین  گوشی های هوشمند 2018 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معرفی بهترین گوشی های هوشمند سال 2018 که ارزش خرید دارند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Business Insider، کارشناسان لیستی از بهترین گوشی های هوشمند منتشر شده در سال 2018 را تهیه کردند.
وان پلاس 6 یکی از بهترین گوشی های هوشمندی است که می توان خرید. در واقع هیچ گوشی اندرویدی قدرتمندی با قیمت 530 دلار نمی توان پیدا کرد.
وان پلاس 6 انتظاراتی را که از یک گوشی عالی مدنظر دارید را برآورده می سازد؛ شارژ بی‌سیم، صفحه نمایش اولد یا یک دوربین فوق‌العاده، دیگر چه می خواهید؟! وان پلاس 6 از یک دوربین قدرتمند بهره می برد و به لطف پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845، عملکردی سریع و روان دارد. این موبایل از یک رم 6 گیگابایتی سود می برد که برای عملکردهای مولتی‌تسکینگ بسیار کارآمد خواهد بود. وان پلاس 6 به یک سیستم شارژ فوق‌العاده سریع مجهز است. این گوشی ورژنی از اندروید که Oxygen OS نامیده می‌شود را اجرا می‌کند.
گلکسی نوت 9 جدیدترین پرچمدار کمپانی سامسونگ تا به امروز است. نوت 9 از یک صفحه نمایش فوق‌العاده زیبای 6.4 اینچی اولد، یک باتری بزرگ، یک دوربین عالی و حافظه پایه 128 گیگابایت بهره می‌برد. همچنین جدیدترین پرچمدار سامسونگ از اسکنر اثرانگشت، سیستم شناسایی چهره و یک قلم هوشمند (S-Pen) سود می برد.
پرچمدار سری اس سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 که از یک صفحه نمایش بزرگ اولد، یک دوربین عالی، نمایشگر ضربان قلب، اسکنر اثرانگشت و سیستم شناسایی چهره، تکنولوژی شارژر بی‌سیم و شارژ سریع و جک هدفون سود می برد.
ال‌ جی G7 تین کیو را بسیاری نسخه اندرویدی آیفون ایکس می دانند. از مشخصات ال‌جی G7 تین کیو باید به صفحه نمایش 6.1 اینچی، سیستم صوتی با کیفیت عالی و یک دوربین فوق‌العاده اشاره کرد. لنزهای فوق گسترده این دوربین قادر است جزئیات بیشتری را در یک عکس ثبت کند. همچنین در قلب ال جی جی 7 تین کیو یک پردازنده اسنپدراگون 845 جای گرفته است. این گوشی از شارژر بی‌سیم و ویژگی ضد آب بودن نیز سود می برد.
موتو جی 6، ارزان ترین گوشی برتر سال 2018 که در این لیست جای گرفته است. موتو G6 دارای یک صفحه نمایش بزرگ 5.7 اینچی، یک باتری با ظرفیت شارژ عالی، شارژر بی‌سیم و یک دوربین خوب است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала