حمله شبه نظامیان به پهپادهای نیروهای دولتی سوریه

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر حمله شبه نظامیان به پهپادهای نیروهای دولتی سوریه
حمله شبه نظامیان به پهپادهای نیروهای دولتی سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حمله نظامی شبه نظامیان به سه هواپیماهای بدون سرنشین نیروهای دولتی سوریه خنثی شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سخنان سرگی تسیگانکوف رئیس مرکز روسیه در آشتی طرفین درگیر در سوریه، شورشیان در تلاش برای حمله با سه هواپیماهای بدون سرنشین نیروهای دولتی سوریه بودند که این حمله خنثی شد.
در تاریخ 21 اوت، زمانی که شبه نظامیان سعی در حمله به مواضع نیروهای دولتی در استان جنوبی ادلب نمودند، این حمله خنثی گردید.
در طی یک شب، در این منطقه یک خودروی رزمی پیاده نظام، 489 واحد از مهمات سلاح های کوچک و 500 کیلوگرم انواع مختلف سلاح و کالیبر کشف شد.
گفتنی است، در چارچوب کمک های بشردوستانه در طی هفته گذشته در سوریه، 650 بسته غذا با مجموع وزن 2.8 تن و خدمات پزشکی به 125 نفر از جمله 45 کودک انجام گرفت.

ترامپ : کشورهای ثروتمند خاورمیانه باید هزینه سوریه را بدهند - اسپوتنیک ایران
ترامپ: کشورهای ثروتمند خاورمیانه باید هزینه سوریه را بدهند

آقای الکسی تسیگانکوف رئیس مرکز آشتی نیروهای درگیر در سوریه، نیروهای داعش (گروه ممنوعه در روسیه) به طور آشکار اعلام نمودند که آماده حمله به نیروهای دولتی در سوریه هستند و حاضر به هر گونه گفتگو برای حل و فصل سیاسی مناقشه نیستند. به نقل از این مقام روسی، جبهه النصره و داعش (دو گروه ممنوعه در روسیه) آشکارا در مورد آماده سازی برای حمله به نیروهای دولتی در روسیه خبر دادند و از هر گونه گفتگو برای حل بحران سوریه جلوگیری نمودند.
او همچنین تصریح کرد که این مرکز، فرماندهان تشکل های مسلح غیر قانونی را به آشتی فرا می خواند. این مرکز از تحریکات مسلح این گروه جلوگیری می نماید و سعی در راه حل مسالحمت امیز بحران سوریه دارد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала