روسیه همکاری متقابل نظامی و فنی با ایران را توسعه خواهد داد

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation/Vadim Grishankin /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه همکاری متقابل نظامی و فنی با ایران را توسعه خواهد داد
روسیه همکاری متقابل نظامی و فنی با ایران را توسعه خواهد داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون وزیر دفاع روسیه: روسیه همکاری های متقابل نظامی و فنی با ایران را با توجه به تعهدات موجود بین المللی توسعه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر فومین، معاون وزیر دفاع روسیه گفت: روسیه همکاری با ایران را در حوزه نظامی و فنی توسعه خواهد داد و همچنان در مبارزه با تروریسم بین المللی با این کشور همکاری می کند.

او در گفتگو با قاسم تقی زاده، معاون اول وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: ما از سطح و گستره همکاری ها در خطوط نظامی و فنی نظامی راضی هستیم. من مطمئن هستم که ما همچنان به توسعه این همکاری ها، با در نظر گرفتن تعهدات بین المللی ادامه خواهیم داد.

فومین همچنین به همکاری های دو کشور در مبارزه با تروریسم بین اللمللی اشاره کرد و گفت: در برخی مناطق ما از مبارزه عادلانه ای در برابر تروریسم حمایت می کنیم که البته، بسیار درست و عادلانه است. جهان بسیار شکننده است مبارزه با تروریسم یکی از مهمترین بخش های همکاری ما است. این تهدید را نباید دست کم گرفت، ما باید همکاری های خود را محکم تر کنیم و تلاش هایمان را در مبارزه با این شرارت بیشتر کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала