ارتباط نحوه خوابیدن با درمان بیماری ها +عکس

© Fotolia / 2mmediaارتباط نحوه خوابیدن با درمان بیماری ها +عکس
ارتباط نحوه خوابیدن با درمان بیماری ها +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چطور بخوابیم تا بیماری هایمان درمان شود؟

به گزارش اسپوتنیک، متناسب با هر بیماری باید نحوه خوابیدن افراد تغییر کند تا به بهبود آن کمک نماید. دانشکده پزشکی "هاروارد" توصیه می کند افرادی که عفونت سینوسی دارند باید بالش بلند انتخاب کنند تا از وارد شدن مخاط بینی به سینوس جلوگیری کرده و سینوس تشدید نشود.

اگر فردی سردرد بی علت دارد ممکن است به علت مشکلات مهره گردن او باشد، بنابراین باید سر خود را روی بالش بگذارد و دو طرف سر را بالشتک بگذارد تا گردن او ثابت شود. اگر فردی کمردرد دارد باید یک بالش زیر زانو و یک حوله به شکل دایره در ناحیه قوس کمر قرار دهد تا قوس کمر را کامل پر کند. بالش زیر سر هم زیاد نباید بلند باشد. اگر فردی از شانه درد رنج میبرد باید روی شانه ای که درد ندارد به فرم جنینی بخوابد و یک بالش را به سینه خود بکشد و یکی دیگر را زیر دو زانوی خود قرار دهد.

اگر فردی مشکل سوزش سردل دارد بهتر است بر روی سمت چپ بدن خود بخوابد تا درد آن را به حداقل برساند و موقع خواب نیز دچار مشکل نشود.
فردی که دچار مشکل گوارشی است باید به سمت چپ بخوابد تا هضم غذا بهتر انجام شود. اگر دچار گردن درد هستید باید موقع خواب یک حوله کوچک را لوله کرده و آنرا زیر گردن خود قرار دهید.
اگر دچار فشار خون بالا هست باید به صورت دمر خوابیده و صورت خود را بر روی بالش قرار دهید. حتما حتما برای درمان فشار خون هستند باید به پزشک مراجعه شود.
بسیاری از کاربران از این مطلب استقبال کرده و معتقدند که جالب و مفید بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала