پاسخ کیم جونگ اون به دشمنان کره شمالی

© AP Photo / AP Video/KRTپاسخ کیم جونگ اون به دشمنان کره شمالی
پاسخ کیم جونگ اون به دشمنان کره شمالی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی اعلام کرد احداث مجتمع گردشگری "ونسان ـ کالما" یک پاسخ جدی به نیروهایی است که تلاش می ورزند، ملت کره را با کمک تحریم ها و محاصره خفه کنند.

به گزارش اسپوتنیک، کیم جونگ اون گفت ایجاد منطقه گردشگری ساحلی در چنین دوره دشواری برای کره شمالی "یک باردیگر وحدت حزب، ارتش و ملت را به جهانیان نشان می دهد". رهبر کره شمالی خاطرنشان ساخت این مجتمع هدیه بسیار خوبی برای مردم است.
وزارت خزانه داری آمریکا چهارشنبه اعلام کرد سه شرکت کشتیرانی خارجی از روسیه، چین و سنگاپور را که با انتقال کالا به کره شمالی به این کشور در پیشبرد برنامه هسته ای اش مساعدت کرده اند، تحریم می کند. بر اساس تحریم های جدید آمریکا، دارایی های شرکت های نامبرده در حیطه عملکرد نظام قضایی آمریکا مسدود شده و شرکت های آمریکایی اجازه همکاری با این شرکت ها را ندارند.
شرکت های تحریم شده متهم هستند به کره شمالی کمک کرده اند تحریم های بین المللی را با تعیین مسیرهای جدیدی برای صادرات و واردات از طریق بنادر چین و روسیه، دور بزنند.
یادآور می شود کیم جونگ اون ، رهبر کره شمالی در دیدار خود با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در روز 12 ژوئن اعلام کرده بود که قصد دارد شبه جزیره کره را بطورکامل غیر هسته ای کند و به دنبال آن دمونتاژ سایت پرتاب موشک های قاره پیما و بالستیکی "سوهایی" آغاز شده و میدان آزمایشات هسته ای "پونگری" تعطیل گردید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала