سرویس جاسوسی اوکراین، تجهیزات امنیتی سایبری از آمریکا می خرد

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر سرویس جاسوسی اوکراین، تجهیزات امنیتی سایبری از آمریکا می خرد
سرویس جاسوسی اوکراین، تجهیزات امنیتی سایبری از آمریکا می خرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفارت آمریکا در کی یف، کیت های هک نمودن دستگاه تلفن همراه را به اوکراینی ها می فروشد.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت آمریکا در کی یف، کیت های هک نمودن دستگاه تلفن همراه را به اوکراینی ها می فروشد.  این کیت ها برای دریافت اطلاعات از شبکه های اجتماعی و خدمات رسانه ای استفاده می شود.  این تجهیزات جاسوسی برای تجهیز پلیس اوکراین به خدمت گرفته می شود. این طرح رسما — برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و به طور غیر رسمی، برای گزینه های بسیار دیگری مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از این طرح، پلیس می تواند تمام داده ها را بازیابی کند. این پروژه "تقویت مبارزه با مواد مخدر توسط پلیس ملی اوکراین" نامیده می شود. در چارچوب آن، وزارت امور خارجه ایالات متحده تجهیزات لازم را برای استخراج اطلاعات از هر وسیله الکترونیکی و اینترنت به اوکراین می فروشد.  

نام محصول اول UFED 4PC می باشد. با کمک آن، پلیس از دستگاه های تلفن همراه دریافت شده از مظنونان، تمام اطلاعات موجود در آن شامل: مخاطبین، لیست تماس ها، اس ام اس، پیام های ایمیل، مکاتبات در شبکه های اجتماعی و پیام های فوری را دریافت می کند.

Американский вице-президент Джо Байден - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
امریکا به اوکراین اولتیماتوم می دهد

محصول دوم UFED Cloud Analyzer است. این برنامه اطلاعاتی مکان کاربر خاص را تقریبا در همه جا پیدا می کند: در شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها، سرویس های ابری و سایت هایی مانند یوتوب و اینستاگرام به راحتی می توان کاربر را پیدا کرد.

این مجموعه کامل حدود 50 هزار دلار هزینه خواهد داشت.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала