حمایت ملانیا از ورزشکار مورد انتقاد دونالد ترامپ

© REUTERS / Carlos Barriaحمایت ملانیا از ورزشکار مورد انتقاد دونالد ترامپ
حمایت ملانیا از ورزشکار مورد انتقاد دونالد ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ملانیا ترامپ از ورزشکاری حمایت کرد که مورد انتقاد شدید همسرش دونالد ترامپ است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گاردین، این ورزشکار، لبرون جیمز است که به موضعگیری و صراحت بیان در مسایل سیاسی و اجتماعی به خصوص در مخالفت با گرایش‌های نژادپرستانه در ایالات متحده مشهور است. او در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۰۸ به صندوق انتخاباتی باراک اوباما کمک مالی کرد و در انتخابات سال ۲۰۱۶ نیز علنا از هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات، حمایت به عمل آورد.
سخنگوی ملانیا ترامپ بیان داشت: "به نظر می‌رسد که لوبرون جیمز هم کارهای خوبی را در حمایت از نسل آینده کشورمان انجام داده و بانوی اول همه را تشویق می‌کند تا در مورد مسایلی که کودکان امروزه با آنها مواجه هستند گفتگو و تبادل نظر کنند."
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا چند ساعت قبل از این بیانیه در توییتر خود این ورزشکار را مورد انتقاد شدید قراد داده بود. ترامپ با اشاره به مصاحبه شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان با لبرون جیمز در توئیتر خود نوشت: "کودن‌ترین فرد در تلویزیون، یعنی دان لمون، همین حالا با لبرون جیمز مصاحبه کرد. او کاری کرد که لبرون با هوش به نظر برسه، که کار ساده‌ای نیست."
موضوع این مصاحبه طرح خیریه لوبرون برای کمک به پیشرفت دانش آموزان در اکرون، شهر محل سکونت اوست که به خاطر کمی درآمد خانواده یا مسایل دیگر با مشکلات درسی مواجه هستند و پیشرفت مناسبی نداشته‌اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала