آیا کی روش با ایران خداحافظی‌ کرده است؟

© AP Photo / Victor R. Caivanoکی روش
کی روش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرمربی تیم‌ ‌ملی ایران پس از پایان قراردادش با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی در پیامی پرابهام از حضور هفت و نیم ساله‌اش در فوتبال ایران ستایش کرد.

به‌ گزارش ‌اسپوتنیک به نقل از ایسنا، قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته (31 جولای — 9 مرداد) به پایان رسید و او اکنون هیچ تعهدی به فوتبال ایران ندارد.
کارلوس کی‌روش به مناسبت پایان هفت و نیم سال حضور در فوتبال ایران پیامی را منتشر که این پیام ادامه حضور او در فوتبال ملی ایران را مبهم‌تر کرده است.
کی‌روش در پیامش نوشته است: "احساس خوشبختی می‌کنم. هفت سال و نیم گذشت، چه دوران فوق‌العاده‌ای. بعد از حضور 10 ساله در تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال، این دومین قرارداد بلند مدت من بود که به من یادآوری کرد این تجارب بیش از فوتبال اهمیت دارد و درباره زندگی است.
هیچ کلمه‌ای ‌نمی‌تواند حس تشکر، غرور و افتخار من را که جزئی از این دو خانواده‌ فوق‌العاده‌ و فراموش نشدنی فوتبال (تیم‌های ملی فوتبال ایران و پرتغال) بودم، را بیان کند. مرسی از همه. تا بعد".
به گزارش ایسنا، در حالی قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران به اتمام رسیده که رسانه‌های الجزایری او را شانس بزرگ سرمربیگری تیم ملی کشورشان معرفی کرده‌اند.
فدراسیون فوتبال ایران نیز بارها اعلام کرده که برای تمدید قرارداد با کی‌روش به توافق نهایی رسیده و او تیم ملی ایران را تا پایان جام ملت‌های 2019 هدایت خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала