شخصیتی که به عنوان آقازاده جدید در فضای مجازی معروف شده است +ویدئو

© REUTERS / Khamشخصیتی که به عنوان آقازاده جدید در فضای مجازی معروف شده است +ویدئو
شخصیتی که به عنوان آقازاده جدید در فضای مجازی معروف شده است +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موج حملات صفحات شبکه های اجتماعی به سمت یک آقازاده و خانواده او سرازیر می شود.

به گزارش اسپوتنیک، خبر ازدواج پسر سفیر "ایران" در کشور "دانمارک"، "امیر محسن مرادیان" و همسر او "سیده آناشید حسینی" در یکی از تالارهای شیک و لاکچری "تهران" سبب شد تا این زوج سر زبان ها بیفتند و موج حملات به سمت آنها سرازیر شود و دوباره مسائلی مانند تجمل گرایی و اشرافی گری و آقازادگی مطرح شود.
همسر او در زمینه مد فعالیت می کند و معتقد است که به روز و شیک بودن رابطه مستقیمی با گران پوشیدن ندارد.

 

این زوج چند روزی است که سعی دارند توضیح دهند هزینه عروسی آنان چندان بالا نبوده و لزوما افراد ثروتمندی به جهت شغل پدر نیستند. آناشید حسینی نیز بارها اعلام کرده که پدر او اصلا سیاسی نیست و شغل آزاد داشته و بیشتر لباس های خود را در دوران مجردی تهیه کرده است.

A post shared by @v2fun on Jul 26, 2018 at 3:50pm PDT

در پی این عروسی پر زرق و برق، پسر سفیر دانمارک در یکی از استوری‌های اینستاگرامش در پاسخ به همه اعتراضات و ناراحتی‌ها مدعی شده است که برای این عروسی فقط ۵۰ میلیون تومان خرج کرده اند و این مبلغ زیادی محسوب نمی‌شود.

A post shared by @sarallah.61 on Jul 23, 2018 at 9:57am PDT

بسیاری از کاربران با اعتراض به نابرابری های موجود بین اقشار مختلف مردم و مسئولین، معتقدند که باید جلو این ریخت و پاش های مسئولین گرفته شود.

A post shared by zoodnewss (@zood.news) on Jul 29, 2018 at 10:32am PDT

عده ای از آنها معتقدند که نباید به قشر ضعیف جامعه فشار بیاید و قشر دیگر اینگونه برای خود عروسی بگیرند و میهمانان سیاسی را در آن دعوت کنند.
به گفته کاربران بسیاری اگر قرار به صرفه جویی و بهینه مصرف کردن است باید همه اقشار مشارکت کنند و صد البته مسئولین پیش قدم شوند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала