خواص تریاک از دیدگاه استاد دانشگاه +ویدئو

© Flickr / United Nations Photoخواص تریاک از دیدگاه استاد دانشگاه +ویدئو
خواص تریاک از دیدگاه استاد دانشگاه +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استاد دانشگاهی در تلویزیون ایران شروع به برشماری خواص تریاک شد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه بسیاری از خانواده ها درگیر مشکل اعتیاد هستند و به عنوان یکی از مهمترین معضل های اجتماعی مطرح است، یکی از اساتید دانشگاه در رشته جامعه شناسی به نام "ابراهیم فیاض" شروع به تعریف نمودن از تریاک بعنوان یک دارو نمود.

او اعتیاد را بعنوان امری طبیعی خواند و عنوان کرد که در گذشته برای غلبه بر بیماری هایی مانند پیری و جلوگیری از ضعف پیری از آن استفاده می شده است. او گرایش به اعتیاد را یک نیاز بشر خواند و عنوان کرد که انسان بعلت نیاز طبیعی خود بدنبال آن است. برای مثال بسیاری از افراد بدنبال چای هستند و به آن اعتیاد دارند، بنابراین آبدارخانه ها در هر مکانی بسیار فعال هستند.
گفتنی است که این استاد دانشگاه چندی پیش صحبت های جنجالی درباره برنامه "دورهمی"، "مهران مدیری" و "عادل فردوسی" پور انجام داده بود.
بسیاری از کاربران با انتقاد از نوع نگاه این استاد دانشگاه، معتقدند که نیاز به اعتیاد در وجود انسان های بیمار وجود دارد و انسانی که از نظر روانی سالم و طبیعی است نیازی به اعتیاد ندارد.
بسیاری از کاربران معتقدند که از نحوه آنالیز برنامه دورهمی توسط او مشخص است که او انسان سالمی نیست و نوع استدلال او با درجه علمیش اصلا مطابقت ندارد. به گفته این دسته از کاربران نباید اینگونه افراد را به تلویزیون ملی آورند تا سخنان عجیب و غریب خود را همگانی کند.
عده ای دیگر از کاربران معتقدند که این فقط بخشی از صحبت اوست و برای انتقاد به صحبت او باید کل سخن او را شنید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала