رئیس جمهور کرواسی: نبود چتر را حتی احساس نکردم

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس جمهور کرواسی: نبود چتر را حتی احساس نکردم
رئیس جمهور کرواسی: نبود چتر را حتی احساس نکردم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور کرواسی از احساس خود در مسابقات جام جهانی 2018 در روسیه سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، کولیندا کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی گفت هنگام بارش شدید باران در مراسم اهدای کاپ قهرمانی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو نبود چتر را احساس نکردم.
مسابقات جام جهانی 2018 از 14 ژوئن تا 15 ژوئیه در روسیه برگزار شد.
در فینال این مسابقات که در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو برگزار شد، تیم ملی فوتبال فرانسه موفق شد تیم ملی فوتبال کرواسی را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.
مراسم اهدای مدال ها و کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات با حضور روسای جمهور روسیه، فرانسه و کرواسی برگزار شد که با بارش شدید باران همراه شد.

حفاظت از پوتین در مقابل باران شامپاین فرانسوی ها +فیلم - اسپوتنیک ایران
حفاظت از پوتین در مقابل باران شامپاین فرانسوی ها +فیلم
پس از آغاز بارش شدید باران همراهان ولادیمیر پوتین بلافاصله چتری برای وی آورده تا از بارش باران در امان باشد، اما امانوئل ماکرون و کولیندا کیتاروویچ روسای جمهور فرانسه و کرواسی برای مدتی بدون چتر در زیر بارش باران قرار داشتند.
کولیندا کیتاروویچ در پاسخ به روزنامه کامرسانت درباره اینکه آیا از اینکه در این مراسم بدون چتر و در زیر بارش باران قرار داشت، پشیمان نیست، گفت: به هیچ وجه! موها و اینکه من در زیر بارش باران به چه صورت درآمده بودم در آن لحظه برای من اهمیتی نداشت و من تنها به بازیکنان، به کسانی که فوتبال نگاه می کردند و ما را حمایت می کردند، فکر می کردم. من تا حدی به تیم ملی کرواسی و مربی این تیم که توانست این تیم همدل را بسازد، افتخار می کردم که اصلا به فکر چتر و باران نبودم.
رئیس جمهور کرواسی افزود؛ در طول مسابقات جام جهانی روسیه من طوفانی از احساسات را پشت سر گذاشتم.
وی گفت: هنگامی که من به مسکو سفر کردم، بیش از هر چیز دوست داشتم که کرواسی قهرمان مسابقات جام جهانی شود، اگرچه می دانستم راهیابی به فینال یکی از بزرگترین دستاوردهای ما است با توجه به اینکه میلیون ها نفر مسابقات جام جهانی دنبال می کنند.
کولیندا کیتاروویچ در پایان درباره فینال جام جهانی گفت که یک شب به یادمانی و فوق العاده را پشت سر گذاشته و او این حس را تنها در شب پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری کرواسی تجربه کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала