کره شمالی آماده پذیرایی از مسافران خارجی می شود

© Sputnik / Marc Bennetsکره شمالی آماده پذیرایی از مسافران خارجی می شود
کره شمالی آماده پذیرایی از مسافران خارجی می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کره شمالی پس از توافق هسته‌ای خود، آماده ورود مسافران خارجی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، تعداد توریستهای خارجی که برای بازدید به کره شمالی سفر می‌کنند پس از توافق بین واشنگتن و پیونگ یانگ افزایش قابل توجهی یافته است.
با توجه به این تغییرات اماکنی مانند رستوران‌ها و سایتهای تاریخی در پایتخت کره شمالی در ماه های اخیر به سود قابل توجهی دست یافته اند. حتی صف طولانی درخواست سفر به این کشور مشاهده می شود.
در طول شب تعداد زیادی از مسافران خارجی با استفاده از یک کشتی کروز از مناظر زیبای تادئونگ، تنها رودخانه ای که از قلب پایتخت کره شمالی عبور می‌کند، لذت می‌برند. در این کشتی مسافران خارجی، ظریفت کشتی را پر کرده بودند.
شایان ذکر است، پیش از این در سنگاپور، مردی که بسیار شبیه کیم جونگ اون است دستگیر شد. این مرد در فرودگاه چانگی دستگیر شد. پس از دستگیری مراحل جستجو و بازجویی وی به مدت دو ساعت به طول انجامید.
وی در فیسبوک خود نوشت: " در سنگاپور، پلیس چمدان های من را می گشت و از من بازجویی می کرد، در نهایت آنها از من خواستند تا از جزیره سنتوسا و همچنین محله شانگهای دوری کنم.
این مرد در انتها اضافه کرد که "چند بار" به سنگاپور سفر کرده است، اما برای اولین بار بازداشت شده است. در پایان، او اجازه ورود به کشور سنگاپور را یافت اما باید بسیار مراقب باشد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала