جایزه برای کشتن سگ پلیس

© Pixabayجایزه برای کشتن سگ پلیس
جایزه برای کشتن سگ پلیس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرکرده‌های یک کارتل مواد مخدر در کلمبیا برای به دام انداختن باهوش‌ترین سگ موادیاب پلیس این کشور جایزه هفت هزار دلاری تعیین کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گاردین،اين سگ ماده شش ساله كه سومبرا نام دارد (سومبرا در زبان اسپانيايي به معني سايه است) و از نژاد ژرمن شپرد است، به تازگي دو هزار كيلوگرم كوكايين را كشف كرده بود.از دیگر کمک های این سگ موادیاب به پلیس مي‌توان به كشف پنج تن كوكايين گروه اوسوگاس اشاره كرد كه به مقصد اروپا در جعبه‌هاي حمل موز جاسازي شده بود. ضمن اينكه به لطف شامه بسيار حساس اين حيوان باهوش، ماموران پليس موفق به بازداشت 245 نفر به اتهام حمل مواد مخدر در دو فرودگاه بين‌المللي بسيار بزرگ كلمبيا شده‌اند.

پس از این کشف بود که كارتل موسوم به اوسوگاس اطلاعیه ای درباره كشتن يا به دام انداختن سومبرا منتشر کرد و برای عاملین جایزه ای هفت هزار دلاری اعلام کردند.پس از این مقام‌هاي پليس كلمبيا ناچار شدند محل نگهداري حيوان را عوض كنند.

پليس تصميم گرفت محل خدمت سومبرا را از شهر ساحلي توربو در درياي كاراييب به پايتخت تغيير دهد. اين سگ باهوش و بااستعداد از مدتي پيش در فرودگاه بين‌المللي ال‌دورادو در بوگوتا مشغول كار است تا از تهديد قاچاقچي‌ها در امان باشد. 


نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала