افتتاح بازی‌های بین‌المللی ارتش‌های جهان در روسیه

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر افتتاح بازی‌های بین‌المللی ارتش‌های جهان در روسیه
افتتاح بازی‌های بین‌المللی ارتش‌های جهان در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر دفاع روسیه چهارمین دوره مسابقات بین المللی ارتش های جهان در روسیه را افتتاح کرد.

امیر سرتیپ دوم وجیه الله جمشیدی، سرپرست تیم های نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در روسیه - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
ویدئو اختصاصی اسپوتنیک از تمرینات تیم زرهی ایران در پایگاه نظامی روسیه
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شویگو،‌ وزیر دفاع روسیه در مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی ارتش های جهان با خواندن پیام ولادیمیر پوتین ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان برای حضور در این مسابقات تبریک گفت.
در پیام ولادیمیر پوتین آمده: دوستان گرامی! باعث خوشحالی من است که آغاز چهارمین دوره از مسابقات بین المللی ارتش های جهان را به شما تبریک و شاد باش عرض کنم.
در ادامه رئیس جمهور روسیه خاطر نشان کرد که این مسابقات به یک سنت خوب تبدیل شده است که به ایجاد همبستگی کشورها کمک می کند و یرای شرکت کنندگان در این مسابقات آرزوی موفقیت کرد.
ولادیمیر پوتین در پیام خود به مناسب آغاز پنجمین دوره مسابقات بین المللی ارتش های جهان در روسیه گفت: من مطمئن هستم که این رقابت های در سطح بالایی برگزار می شود و تماشاگران را با رقابت های جوانمردانه و پیروزی های شیرین شادمان می کنند و البته به توسعه همکاری نظامی بین المللی و ارتقاء خدمات نظامی کمک خواهد کرد. من برای شرکت کنندگان و هواداران آنان آرزوی موفقیت می کنم.
وزیر دفاع روسیه در مراسم افتتاحییه این مسابقات با اشاره به افزایش هرساله جغرافیا و مقیاس مسابقات، گفت: این مسابقات هر ساله پوشش جغرافیایی بیشتری را در بر می گیرد، رتبه شرکت کنندگان بالاتر رفته و برنامه مسابقات سخت تر می شود و تنها موردی که تغییر نمی کند: روحیه شجاعت، رفاقت و کمک های متقابل در میدان مسابقات است.
در چهارمین دوره از مسابقات بین المللی ارتش های جهان، 189 تیم از 32 کشور با یکدیگر رقابت می کنند و متخصصان نظامی در 28 مسابقه مهارت های خود را به نمایش می گذارند.
سرگی شویگو در پایان برای شرکت کنندگان در این مسابقات آرزوی موفقیت کرد و از هوادران و تماشاگران خواست که با تمام وجود از تیم های خود حمایت کنند.

شایان ذکر است که تیم ‌های نظامی ایران برای شرکت در این مسابقات، ترکیبی از ارتش، سپاه و ناجا هستند و ستاد کل نیروهای مسلح ایران تلاش کرده است از همه ظرفیت‌ ها در این مسابقات استفاده کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала