پیرترین آدم دنیا درگذشت + عکس

CC0 / Pixabay / پیرترین آدم دنیا مرد + عکس
پیرترین آدم دنیا مرد + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این زن ژاپنی در سن 117 سالگی از دنیا رفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت رکورد جهانی گینس در ژاپن خانم تیه میاکوئو در سن 117 سالگی فوت کرد. این زن، پیرترین آدم روی کره زمین بود.
این زن ژاپنی در 22 جولای جان خود را از دست داد. این زن در 2 مه 1901 در وکایاما ژاپن متولد شد و 117 سال و 81 روز زندگی کرد. او به عنوان پیرترین زن در جهان شناخته شده بود.
اعضای خانواده اش می گویند که او بسیار پرحرف، فوق العاده مهربان و صبور بود. او خوشنویسی می کرد و همیشه غذاهای خوشمزه به ویژه سوشی دوست داشت. شوهرش کارمند راه آهن ملی ژاپن بود و اغلب آنها دو نفره سفر می کردند.
گفتنی است، در حال حاضر عمر مردم کره زمین کم شده است. پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که تنهایی و انزوای اجتماعی برای تندرستی انسان فوق العاده خطرناک است. افراد تنها کمتر عمر می کنند و با اختلال در خواب روبرو می شوند.
افراد تنها یک سرماخوردگی ساده را سخت تر از افراد دیگر از سر می گذرانند. علت چیست؟ جواب یکسانی برای این سوال یافت نشده است. دلیل اینگونه اختلالات، مجموعه عوامل روانی اعلام شده است: فقدان حمایت از سوی خویشاوندان و دوستان به افسردگی اضافه می شود که افراد تنها اغلب دچار آن می شوند.
دنیا با یک مسأله جدی روبرو شده است. تنهایی را می شد تا حدی نادیده گرفت ولی اگر این روند ادامه یابد کشورها با مشکل کمبود افراد مستعد بکار روبرو خواهند شد زیرا کودکی متولد نمی شود که جای افراد سالخورده را بگیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала