تخریب ستاره مربوط به ترامپ در هالیوود + عکس

© AFP 2023 / ROBYN BECKتخریب ستاره مربوط به ترامپ در هالیوود + عکس
تخریب ستاره مربوط به ترامپ در هالیوود + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک فرد ناشناس ستاره مربوط به دونالد ترامپ را در خیابان مشاهیر هالیوود تخریب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از توییتر جاناتان گنزالز،خبرنگار ان بی سی لس آنجلس، ستاره دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خیابان مشاهیر هالیوود، روز چهارشنبه 25 جولای تخریب شده است.

به گفته شاهدان عینی و پلیس، یک مرد ناشناس با یک کیف گیتار وارد این خیابان شده و یک کلنگ را از آن بیرون کشیده و شروع به تخریب این ستاره یادبود می کند.سپس فرد مهاجم خود با پلیس تماس گرفته و از محل حادثه خارج می شود. بعدا مشخص شده است که این مرد خود را تسلیم کرده است.

گنزالز همچنین اشاره کرده است که خرابکارها بارها و بارها ستاره مربوط به ترامپ را تخریب نموده اند، اما هرگز به تخریب کامل آن نرسیده اند.این خبرنگار همچنین عکس هایی از این صحنه منتشر کرده است.

گفتنی است در اکتبر سال 2016 نیز یک ساکن لس آنجلس ستاره ترامپ را با یک چکش چکش تخریب نموده بود. این حادثه در صبح حدود شش ساعت اتفاق افتاد، زمانی که پلیس در خیابان نبود. بعدا گزارش شد که برای این ستاره امنیت 24 ساعته در نظر گرفته شده است و حتی یک دوربین مدار بسته برای آن نصب شده است.

ستاره مربوط  به ترامپ در نزدیکی سینمای دالبی در سال 2007 به قدردانی از کارهای وی در نمایش تلویزیونی The Apprentice نصب شده است.

گفتنی است در پیاده روی این خیابان مشهور در بلوار هالیوود در لس آنجلس، بیش از 2500 ستاره مربوط به افراد مشهور مختلف وجود دارد و هر ساله حدود 10 میلیون گردشگر از آن بازدید می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала