آب نبات، شادی آور است

© Fotolia / Aamulyaآب نبات، شادی آور است
آب نبات، شادی آور است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اگر خود را از شکلات و آبنبات محروم کنید، خود را از شادی نیز محروم کرده اید.

به گزارش اسپوتنیک، رنگ های مصنوعی، چربی های ترانس و کربوهیدرات های تصفیه شده از مضرات اصلی شکلات ها هستند. اما انصراف کامل از این آب نبات های شیرین، شما را از شادی نیز محروم می کند. پزشکان گفتند که شکلات نه تنها به بدن آسیب نمی رسانند، بلکه شیرینی ها، مفید نیز هستند.

به نقل از اظهارات یکی از متخصصان غدد درون ریز و تغذیه، نمی توان گفت که همه شیرینی ها مضر هستند: "برای یک فرد چاق یا دیابتی، شکلات ها خیلی خوب نیست، اما این افراد می توانند از شیرینی طبیعی استفاده کنند. پس قطعا هر شیرینی با شکر یا فروکتوز ضرر ندارد".

شکر - اسپوتنیک ایران
شکر ماده مخدر است

پیش از این در خبر ها آمده بود که به عقیده متخصصان تغذیه بهتر است بعد از ظهرها از خوردن شکلات و شیرینی جات لذت ببرید! بر اساس تحقیقات کریستی رائو، متخصص تغذیه و مربی بهداشت، نظر اغلب کارشناسان این است که ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر، یا حدود یک ساعت بعد از ناهار بهترین زمان برای مصرف شیرینی جات است.

وی در ادامه سخنان خود افزود، خوردن شیرینی با معده خالی هم کار درستی نیست؛ زیرا بدن شما آن را سریع‌تر جذب خواهد کرد و منجر به افزایش قند خون بیشتری می‌شود. این افزایش قند خون ناگهانی موجب ترشح زیاد انسولین و افت قند خون چند ساعت بعد می‌شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала