فریب خوشبختی های دروغین شبکه های اجتماعی را نخورید +ویدئو

CC0 / / فریب خوشبختی های دروغین شبکه های اجتماعی را نخورید +ویدئو
فریب خوشبختی های دروغین شبکه های اجتماعی را نخورید +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیا تصاویر شبکه‌های اجتماعی تمام واقعیت را بازگو می‌کنند؟

به گزارش اسپوتنیک، از پشت پرده تصاویر در شبکه‌های اجتماعی بارها سخن گفته شده است. اما آیا این تصاویر تمام واقعیت را در مورد یک نفر بازگو میکنند؟
مسلما نه. تصاویر فقط یک لحظه انسان را نشان می‌دهد که در بسیاری از موارد در شبکه های اجتماعی خلاف اتفاقی که در دنیای واقعی می‌افتد.

A post shared by RES (@res_news) on Jul 20, 2018 at 9:09pm PDT

بارها شاهد این مسئله بوده ایم که زوجی که عکس های عاشقانه در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند پس از مدت کمی از هم جدا میشوند و یا اینکه فردی که در شبکه های اجتماعی بسیار زیبا و خوش اندام می بینیم، در دنیای واقعی آنقدرها هم که نشان میداد زیبا نبود. همه اینها فریب دروغین شبکه های اجتماعی است که نباید گول آنها را خورد اما بسیاری دوست دارند تا آن را باور کنند و گاهی لحظه های خود را بخاطر خوشبختی پوچ و دروغین دیگران خراب کنند.
بسیاری از کاربران با این مطلب موافق بوده و عنوان کردند که خود آنها بارها در تصاویر قسمتی از واقعیت را نشان دادند که خود دوست داشتند و قسمت زیادی از واقعیت را حذف کردند. به گفته بعضی از کاربران این شکاف بین خود واقعی و چیزی که دوست داریم در شبکه های اجتماعی نشان دهیم بسیار زیادتر می شود و این مسئله در آینده تبدیل به یک معضل جدی خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала