خیالات ترامپ هرگز عملی نمی شود

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر خیالات ترامپ هرگز عملی نمی شود
خیالات ترامپ هرگز عملی نمی شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران بیان داشت : تصورات باطل رئیس جمهور آمریکا در مقابل توانمندی های حیرت آور ملت ایران و نیروهای مسلح هرگز عملی نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا ، روز سه شنبه مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در یک بیانیه ضمن تاکید بر مواضع جنگ‌افروزانه هیأت حاکمه آمریکا و در رأس آنها رئیس جمهور این کشور، بیان داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت امر فرماندهی معظم کل قوا و تدابیر شورای عالی امنیت ملی، هرگونه تهدید و در هر سطحی علیه ملت ایران را با پاسخی کوبنده و پشیمان‌کننده مواجه خواهند ساخت.
وی در این بیانیه ضمن اشاره به این نکته که «باید خدا را شکر کرد که دشمنان ما از احمق‌ها آفریده شده‌اند»، به توهم رئیس جمهوری آمریکا به عنوان منفورترین شخصیت جهان برای ایجاد شکاف و آشوب در صفوف ملت متحد و منسجم ایران از طریق اعمال فشارهای اقتصادی اشاره کرده است.
سرلشکر باقری هشدار داد: همانطور که در سخنان رئیس جمهوری به درستی اشاره شده است: دشمنان به ویژه آمریکا که مراکز استقرار و منافع او در دسترس قدرت آشکار و پنهان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است با دم شیر بازی نکنند که با پاسخ محکم، غیر قابل تصور، پشیمان کننده و در سطح بسیار وسیع در منطقه و جهان مواجه خواهند شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала