شبکه تلویزیونی آمریکایی برای ایرانی ها

© Photo / Zahra Ahmadiشبکه تلویزیونی آمریکایی برای ایرانی ها
شبکه تلویزیونی  آمریکایی برای ایرانی ها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکا شبکه تلویزیونی 24 ساعته برای ایرانیان راه اندازی می کند.

به گزارش اسپوتنیک، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا اعلام نمود که آمریکا قصد دارد شبکه تلویزیونی  24 ساعته به زبان فارسی را برای ایرانیان راه اندازی کند.

 وی با سخنرانی در بنیاد رونالد ریگان در کالیفرنیا اعلام داشت:«هم اکنون شورای اداری رسانه ای گام های جدیدی برای کمک به ملت ایران بر می دارد تا بتواند سانسور اینترنتی را دور بزند. شورای مذکور  شبکه تلویزیونی 24 ساعته به زبان فارسی را راه اندازی خواهد کرد که هم برنامه های تلویزیونی را به زبان فارسی و هم رادیوی دیجیتال و رسانه های اجتماعی را در بر خواهد گرفت».

بدین ترتیب همه ایرانی ها در ایران و خارج از کشور باخبر خواهند شد که «آمریکا در کنار آنهاست».

سخنرانی پمپئو که سیاست خارجی و داخلی ایران را مورد انتقاد شدید قرار داد به مناسبت 40-مین سالگرد انقلاب اسلامی در ایران ایراد شد.

وزیر خارجه آمریکا افزود:«طی  40 سال ایرانی ها از رهبران خود می شنیدند که آمریکا «شیطان بزرگ» است.  ما باور نمی کنیم که ایرانی ها هنوز هم می خواهند این نوع اخبار نادرست را بشنوند».

شورای اداری سخنپراکنی آمریکا تحت کنترل دولت آمریکاست که یکسری از رسانه ها از جمله «صدای آمریکا»، رادیو « آزادی» و دیگر رسانه ها را اداره می کند.

دولت ترامپ از خط مشی بسیار سختگیرانه ای علیه ایران پیروی می کند. رسما در واشنگتن اعلام می کنند  که قصد تعویض رژیم ایران را ندارند ولی روی آن حساب می کنند که مقامات و مردم ایران دست به انتخاب درستی بزنند و «خط سیاسی تغییر کند» که در آنصورت آمریکا مذاکرات با ایران را شروع خواهد کرد.

آمریکا از تظاهرکنندگان  ایران در سال 2018 حمایت خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала