چالش جدید و دیدنی انتخاب همکار برای همسر در شبکه های اجتماعی +عکس

© Sputnikچالش جدید و دیدنی انتخاب همکار برای همسر در شبکه های اجتماعی +عکس
چالش جدید و دیدنی انتخاب همکار برای همسر در شبکه های اجتماعی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وقتی اقدام سازمان فرهنگی شهرداری "بوشهر" سوژه گسترده کاربران می شود.

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش خبردار شدیم که سازمان فرهنگی شهرداری "بوشهر" حرکتی کرده است که در شبکه های اجتماعی به آن انتقاد شده است. این حرکت سازمان فرهنگی شهرداری به این صورت بود که عکس دو خانم با دو پوشش متفاوت چادر و مانتو را در یک بیلبورد چاپ کرده و در زیر آن نوشته است که شما دوست دارید کدام یک همکار همسر شما باشد؟

در پاسخ به این حرکت بسیاری از سلبریتی ها و کاربران تصاویر خود را منتشر کرده و از کاربران همین سوال را پرسیدند.

A post shared by M (@sdfhgn) on Jul 18, 2018 at 7:56pm PDT

بعضی از کاربران با انتقاد از نوع تفکر و نحوه سوال پرسیده شده با انتشار تصاویر دو آقا همین سوال را از کاربران پرسیده اند.

عده ای دیگر از کاربران دو تصویر "آزاده نامداری" مجری خبرساز و "مریم میرزاخانی" ریاضیدان معروف را با دو پوشش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند و همین سوال را از کاربران پرسیده اند.
"محراب قاسمخانی" هنرمند و نویسنده معروف با نگاهی طنزآمیز نیز دو عکس متفاوت با دو پوشش متفاوت از خود منتشر کرده است و همین سوال را از کاربران پرسیده است.

A post shared by Mehrab (@mehrab_ghasemkhani) on Jul 20, 2018 at 1:39pm PDT

بسیاری از کاربران با انتقاد از این بیلبورد عنوان کردند که اساسا طرح اینگونه سوال ها و تصاویر از نظر فرهنگی درست نیست و بین عقاید مختلف شکاف ایجاد می کند. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که اگر کاری برای شوهر آنها باشد همکار او مهم نیست اما متاسفانه کار کم است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала