تأمین بودجه پنتاگون با استفاده از روسیه

اشتراک
روسیه برای آمریکا سودآور است.

به گزارش اسپوتنیک، آلکسی لئونکوف کارشناس نظامی در رشته تلسیحات موشکی و کارمند سابق نیروهای هوا-فضای روسیه معتقد است که آمریکا «خطر وحشتناک روسی» را به این دلیل ترسیم می کند  تا بتواند بودجه پنتاگون را در سطح بالا نگه دارد.

وی در ادامه گفت:«اینکه آمریکا گروه مقابله با روسیه در فضای سایبری را تشکیل داده است جای تعجب نیست.  آنها  جنگ سایبری را به عنوان جنگ ترکیبی تلقی می کند که برای کشورهای عضو ناتو خطرناک است. روسیه  در واقع توجه خاصی به امنیت سایبری مبذول می دارد. آمریکایی ها با استفاده از «روسی هراسی» اتهاماتی به روسیه وارد می آورند و سعی می کنند به این ترتیب بر تصمیم نمایندگان در تخصیص بودجه برای پنتاگون تأثیر بگذارند. همانا به این دلیل آنها تصویر «خطر وحشتناک  روسیه» را ترسیم می کنند». به گفته متخصص روسیه، فدراسیون روسیه بارها این موضوع را اعلام کرده و از آمریکا خواسته است ثبوت شرکت «هکرهای روسیه» در حملات سایبری  در خاک آمریکا را ارائه بدهد. اما هیچگونه ثبوتی ارائه نشده است.

لئونکوف افزود:«مشکل این است که اینگونه  اتهامات در لیست اسناد جدی جا می گیرد و به این ترتیب  دروغ حالت رسمی پیدا می کند و مطابق با اینگونه اسناد، آمریکا می تواند عملیات خود علیه روسیه را توجیه کند».

طرح تشدید امنیت در فضای سایبری در آمریکا در زمینه اتهامات خطاب به روسیه در رابطه با دخالت  روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 و تلاش دخالت در انتخابات کنگره آمریکا در سال 2018 به تصویب رسید.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала