دخالت روسیه در انتخابات آمریکا یک داستان است

© REUTERS / Jonathan Ernstدخالت روسیه در انتخابات آمریکا یک داستان است
دخالت روسیه در انتخابات آمریکا یک داستان است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر تلاش های روسیه برای تاثیر گذاری در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال 2016 را یک داستان خواند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ دخالت روسیه برای تاثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در 2016 را با اینکه پیش از این اطلاعات مربوط به این موضوع را تایید کرده بود، آنرا یک داستان خواند.
رئیس جمهور آمریکا در توئیتر خود ضمن اشاره به موضوع که نقش روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 یک داستان است.، نوشت: باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا از این موضوع اطلاع داشت، پس چرا هیچ اقدامی در اینباره نکرد و به تیم انتخاباتی ما اطلاع نداد؟

وی در ادامه نوشت: به این دلیل که این یک داستان خنده دار است و به این دلیل که او گمان می کرد "هیلاری کلینتون" در انتخابات پیروز می شود.

دونالد ترامپ در کنفرانس خبری مشترک با ولادیمیر پوتین پس از نشست هلسینکی، دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2016 را رد کرده و اعلام کرد که پوتین در گفت‌وگوی مشترک قویاً این موضوع را تکذیب کرده است.

شایان ذکر است که وزارت دادگستری ایالات متحده 12 مامور اطلاعاتی روسیه را به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 متهم کرد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین نیز این اتهامات را "کاملا بی اساس" خوانده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала