حرفه جدید برادر ولیعهد عربستان

© AP Photo / Hassan Ammarحرفه جدید برادر ولیعهد عربستان
حرفه جدید برادر ولیعهد عربستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به نظر می رسد که شاهزاده خالد بن سلمان برادر ولیعهد سعودی و سفیر عربستان در واشنگتن ، به حرفه ی جدیدی روی آورده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، به نظر می رسد که سفیر عربستان سعودی در واشنگتن به جای عادل الجبیر وزیر خارجه این کشور، جوسازی و اتهام‌زنی به ایران را آغاز کرده است. وی مدعی شده که ایران از تروریسم حمایت می کند و قول داد عربستان دژی مستحکم در رویارویی با تهران خواهد بود.
شاهزاده خالد بن سلمان، برادر ولیعهد سعودی و سفیر این عربستان در واشنگتن که برادر کوچک محمد بن سلمان ولیعهد سعودی است، در صفحه توئیتر خود در اینباره پست هایی را منتشر می کند.
سفیر سعودی در واشنگتن با ادعایی واهی از رابطه ایران و القاعده گفته و نوشته است: این روابط به آغاز دهه نود و زمانی بازمی گردد که عماد مغنیه با اسامه بن لادن برای تبادل تجارب دیدار کردند و سرزمین عربستان هدف مشترک هر دو گروه "تروریستی" است که علیه عربستان و متحدانش فعالیت و همکاری دارند و در سال 1996 احمد المغسل که در ایران آموزش دیده بود ، برج های "الخبر" را منفجر کرد و تا زمان دستگیری در سال 2015 در خاک لبنان، در ایران پنهان شده بود.
به نظر می‌رسد نقش‌ها در عربستان سعودی تحت فرمان بن سلمان در حال جابجایی است، تا چند وقت پیش مسئولیت جوسازی و اتهام‌زنی به ایران به عهده ی عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی بود، اما ادعاهای خالد بن سلمان نشان می‌دهد این نقش اکنون به برادر ولیعهد و سفیر عربستان در واشنگتن محول شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала