آمادگی روسیه برای اجرای توافقات امنیتی پوتین و ترامپ

© AP Photo / Hau Dinhآمادگی روسیه برای اجرای توافقات امنیتی پوتین و ترامپ
آمادگی روسیه برای اجرای توافقات امنیتی پوتین و ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع روسیه برای عملی‌ ساختن توافقات روسای جمهور روسیه و امریکا در راستای امنیت بین‌المللی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ژنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که وزارت دفاع روسیه آماده است تا توافقات ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا مبنی بر همکاری در راستای تامین امنیت بین‌المللی که در دیدار شان در هلسینکی صورت گرفته است را عملی سازد.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران گفت: "وزارت دفاع روسیه برای عملی‌ساختن توافقات ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، در بخش امنیت بین‌المللی، که در جریان نشست در هلسینکی صورت گرفته است آماده می‌باشد".

کوناشنکوف خاطر نشان ساخت که وزارت دفاع روسیه "آماده است تا به طور فعال با همکاران آمریکایی از طریق ستاد مشترک و دیگر کانال‌های ارتباطی، برای تمدید پیمان کاهش تسلیحات استراتژیک، همکاری در سوریه و همچنان دیگر مسایل مهم امنیت جنگی، ارتباط برقرار نماید".

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا دیروز (دوشنبه، 16 جولای) در شهر هلسینکی، پایتخت فنلاند دیدار و مذاکرات دوجانبه برگزار کردند.

روسای جمهور دو کشور پس از پایان این مذاکرات که نزدیک به چهار ساعت طول کشید، آن را مفید خواندند و ابراز امیدواری کردند تا این مذاکرات بر روابط روسیه و آمریکا تاثیرات مثبت بگذارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала