این زن، در دستشویی دوقلوهای خود را بدنیا آورد + عکس

© Fotolia / aragamiاین زن، در دستشویی دوقلوهای خود را بدنیا آورد + عکس
این زن، در دستشویی دوقلوهای خود را بدنیا آورد + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختر 21 ساله بریتانیایی در حالی که نمی دانست اصلا باردار است، در دستشویی دو قلوهای خود را بدنیا آورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، دختر 21 ساله بث بامفورد نصف شب از درد دل به دستشویی می رود و در انجا 2 قلوهای خود را بدنیا می آورد.

یکی از شهروندان بریتانیا، به قاعدگی بی نظم خود و شکم در حال رشد خود توجه نمی کرد و تمام 9 ماه فکر می کرد که دارد چاق می شود. او در طی 9 ماه خبر نداشت که باردار است. او در طی این مدت به دکتر زنان مراجعه نموده بود و تنها به درمان "عفونت ویروسی" خود پرداخته بود.  پیش از تولد دوقلوها، او خود صاحب دو دختر دو و سه ساله بود. اما این بار او بسیار غافلگیر شد.

وی در این خصوص می گوید: "در ابتدا درد شکم داشتک و تصمیم گرفتم که به توالت بروم. در آنجا، من شروع به بدنیا اوردن بچه هایم نمودم، پس از تماس با اورژانس و راهنمایی های تلفنی دکتر و به دنیا آمدن کودک اول، متوجه شدم که پای کودک دوم نیز دارد خارج می شود که این امر مرا متعجب ساخت.

در نهایت او تحت نظارت پزشکان زایمان قرار گرفت و مادر و نوزادان یک هفته را در بیمارستان گذراندند. اما حال هر سه آنها خوب است. این زن اذعان داشت اگر می دانسته که بادار بوده هیچ وقت کارهای خطرناک برای بچه شامل بلند کردن وسایل سنگین را انجام نمی داد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала