آیا ترامپ عامل شوروی است؟

© REUTERS / Christinne Muschiآیا ترامپ عامل شوروی است؟
آیا ترامپ عامل شوروی است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجله New York Magazine از امکان آن صحبت می کند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا در سال 1987 میلادی در جریان بازدید خود ازمسکو به استخدام مقامات اتحاد شوروی سابق در آمده باشد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه آمریکایی آغاز فعالیت سیاسی ترامپ در سال 1987 را در رابطه با سفر وی به مسکو برای بحث درباره احداث یک هتل در مسکو می دانند. ضمنا یک سال قبل از آن رئیس جمهور آینده امریکا در نیویورک با یوری دوبینین، مشاور سفیرشوروی ملاقات نموده بود. گزارش داده می شود که هتل در مسکو ساخته نشد اما ترامپ با بلندپروازهای سیاسی از شوروی بازگشت.
خاطر نشان می شود که کرملین پس از سفرهای ترامپ به روسیه در سالهای 1987 و 2013 اسناد بدنام کننده وی را در اختیار دارد. علاوه بر این مجله امریکایی می نویسد که ممکن است عدم تمایل ترامپ برای انتشار اظهارنامه های مالیاتی وی در رابطه با آن باشد که وی طی سالهای طولانی با روش های گوناگون از روسیه پول گرفته است.
در حال حاضر تحقیقات درباره گویا دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در امریکا و همچنین ارتباطات احتمالی ترامپ با روسیه جریان دارد که هم کاخ سفید و هم کرملین آنرا تکذیب کرده اند.
قرار است روسای جمهور امریکا و روسیه روز 16 ژوئیه در هلسینکی، پایتخت فنلاند با هم دیدار کنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала