کشف سیستم ضد تانک فرانسوی در سوریه

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر کشف سیستم ضد تانک فرانسوی در سوریه
کشف سیستم ضد تانک فرانسوی در سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروهای ارتش سوریه در استان درعا، چندین سیستم ضد تانک فرانسوی پیدا کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سیات دفنس بلا، نیروهای سوری موفق شدند سیستم های ضد تانک فرانسوی را در درعا واقع در جنوب سوریه کشف کنند.
این سیستم های ضد تانک کشف شده توسط شرکت فرانسوی نسکتر ساخته شده است. این سیستم های ضد تانک از دقت بالایی در هدف گیری برخوردار است.
نیروهای ارتش سوریه همچنین روز گذشته در جریان عملیات آزادسازی نیز پیش از این سامانه های موشکی ضد تانک ساخت آمریکا را یافت نموده اند.
گفتنی است، پیش از این نظامیان روسیه در نزدیکی پایگاه هوایی حمیمیم سوریه، پهپاد های ناشناخته را پیدا کردند. همه آنها نابود شدند. یک منبع در ارتش سوریه به اسپوتنیک گفت که "بیش از پنج پهپاد نابود شدند که احتمالا مأموریت های شناسایی را انجام می دادند."
این منبع گفت: "با بررسی دقیق تر مشخص شد که اجزاء تولید شده در کشورهای غربی در ساخت آنها بکار رفته است. این پهپادها برای رادارهای معمولی نامرئی بودند چرا که از ترکیبات چوب، پلاستیک و فناوری نو ساخته شده بودند. علیرغم استفاده عمدی از چنین موادی، پهپادها توسط نظامیان روسیه کشف شدند. پهپاد ها مجهز به آشکارسازهای عکاسی بودند که نظامیان روسیه برای شناسایی هواپیماهای غربی اختراع کرده بودند.
نیروی دفاع ملی که از پایگاه حمیمیم محافظت می کند سهم خود در نابودی این پهپادها ایفا کرد. به گفته منبعی در ارتش سوریه، نظامیان توانستند دو پهپاد را در ارتفاع پایین با تفنگ های کالاشنیکوف بزنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала