هواداران انگلیسی ورشکست شدند+ویدئو

CC0 / / هوادار فوتبال از انگلیس
هوادار فوتبال از انگلیس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هزاران هوادار انگلیسی قصد دارند برای حمایت از تیم خود به مسکو بیایند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، با وجود افزایش قیمت بلیط های جام جهانی، بیش از 10 هزار  هوادار انگلیسی فوتبال قصد دارند برای حضور در مسابقه مرحله نیمه نهایی جام جهانی —2018 که بین تیم انگلیس و تیم کرواسی برگزار خواهد شد به مسکو سفر کنند.

هواداران در آستانه مسابقه مرحله نیمه نهایی تمام بلیط های هواپیما برای پرواز مستقیم به مسکو را خریده اند که قیمت آن ها از 1200 پوند استرلینگ شروع می شود. بلیط استادیوم هم باقی نمانده است.  قیمت بلیط استادیوم برای تماشای مسابقه از 1500 تا 11 هزار پوند استرلینگ به فروش رفته است.

یکی از هواداران انگلیسی فوتبال گفت:«ما از سفر به مسکو خیلی خوشحالیم، زیرا تصورش را نمی کردیم که تیم انگلیس به مرحله نیمه نهایی برسد.  امیدوارم تا آخر جام جهانی اینجا بمانیم. اگر تیم ما ببازد به خانه برمی گردیم. برای ساعت 6 صبح بلیط برگشت را رزرو کردم».

بعضی از هواداران مجبور می شوند با استفاده از پرواز های غیر مستقیم به مسکو بیایند. طولانی ترین پرواز از هلسینکی، لیسبون و کی یف است که  تقریبا یک روز طول می کشد.

7 ماه ژوئیه تیم انگلیس با حساب 2 بر صفر تیم سوئد را شکست داد و برای اولین بار طی 28 سال  توانست به مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال راه یابد.

تیم کرواسی رقیب تیم انگلیس در مرحله نیمه نهایی است. دیدار آنها در استادیوم «لوژنیکی» مسکو 11 ژوئیه در ساعت 21.00 به وقت مسکو برگزار خواهد شد.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دنو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

در برنامه "مترو مسکو" راهنمای یافتن دو ورزشگاه "اسپارتاکوس" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت شهرداری مسکو ، در برنامه "مترو مسکو" راهنمای یافتن دو ورزشگاه "اسپارتاکوس" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.

با استفاده از تلفن همراه و داشتن برنامه مترو مسکو شما می توانید به آسانی ورزشگاه های مسکو را پیدا کنید. در این چارچوب، راهنمای یافتن دو ورزشگاه "اسپارتاکوس" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.

خدماتی چون اجاره دوچرخه در شهر، راحت ترین حمل و نقل، راهنمای سفر به مسکو در این برنامه نصب شده است.

گفتنی است، "نرم افزار موبایل" مترو مسکو  Moscow Metro —  "در میان اهالی مسکو و توریست ها بسیار محبوب است.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала