مقابله با افراط گرایی در اینترنت

© AFP 2023 / Mark Schiefelbeinشی جین پینگ
شی جین پینگ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چین همکاری در مقابله با افراط گرایی در اینترنت را به اعراب پیشنهاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شی جین پینگ رئیس جمهور چین کشورهای عربی را به همکاری جهت پیشبرد  ایده صلح و عدالت و مقابله با افراط گرایی و کینه ورزی در اینترنت فراخواند.

رئیس جمهور چین در مراسم افتتاحیه 8-مین اجلاس وزرای خارجه گردهمایی همکاری چین-اعراب در پکن سخنرانی نمود و گفت:«کار مشترک برای ایجاد محیط اینترنتی سالم و فرهنگ سایبری اهمیت زیادی دارد. باید بطور مشترک با گسترش تبلیغات افراط گرایی و بیانیه های تهاجمی که موجب نفرت در اینترنت می شوند، مقابله کنیم».

وی متذکر شد که چین و کشورهای عربی باید بطور دائم به ترویج یادگیری و درک این همکاری بپردازند. تمدن تعاملات کشورها با یکدیگر را به موفقیت خواهد رساند.

رئیس جمهور چین افزود:«تمدن های چین و اعراب را تاریخ طولانی حمایت از یکدیگر متحد می کند. ما باید با همکاری با یکدیگر بذر صلح و وحدت و عدالت را در سراسر جهان پخش کنیم و یکی از راه های رسیدن به این هدف حمایت موفقیت آمیز از گفتگوی بین تمدنها بین چین و کشورهای عربی و تلاش مشترک برای ریشه کن سازی افراط گرایی است».

به گفته شی جین پینگ مهم آن است که اختلافات موجود از راه گفتگو و بر اساس صبر و شکیبایی برطرف شوند و جوی ایجاد شود که نیکوکاری و صداقت برتری داشته باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала