صدها میلیون دلار ضرر فلسطینی ها

© Flickr / steve_hپرچم فلسطین
پرچم فلسطین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسرائیل چگونه نقشه های خود را عملی می سازد؟

 

به گزارش اسپوتنیک با استناد به سخنگوی مجمع عالی اسرائیل، نمایندگان پارلمان اسرائیل قانونی را به تصویب رساندند که بر اساس آن پرداخت مبالغ جبرانی به دولت ملی فلسطین کاهش می یابد. این مبالغ که بالغ بر صدها میلیون دلار است به خانواده هایی پرداخت می شود که اعضای آنها در درگیری با اسرائیل کشته و یا زخمی و یا بازداشت شده اند.

مقامات اسرائیل مخارج سالانه برای این اهداف را 360 میلیون دلار و یا 7 درصد بودجه کشور ارزیابی می کنند و آن را دلیلی برای ترور و انگیزه مالی برای ادامه آن می بینند.

پارلمان اعلام کرد:«مجمع عالی در جلسه پارلمانی در شور دوم و سوم انجماد این مبالغ را به تصویب رساند که دولت فلسطین به تروریست ها می دهد».

فلسطینی ها این پرداخت ها را که اسرائیل و آمریکا خواهان قطع آن هستند به عنوان کمک به قربانیان  اشغال اسرائیل تلقی می کنند و می گویند که این مبالغ بین 35 هزار خانواده تقسیم می شود.

مبتکران این طرح قانونی که 87 نماینده از 120 نماینده مجلس رأی موافق به آن دادند اشاره می کنند که قانون جدید به اسرائیل کمک می کند از انجام کاری دوری کند که به گفته آنها مساوی با  شرکت غیرمستقیم اسرائیل در حمایت مالی از ترور فلسطینی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала