وقتی طنزپرداز آمریکایی ترامپ را سرکار می گذارد

© AP Photo / Susan Walshوقتی طنزپرداز آمریکایی ترامپ را سرکار گذاشت
وقتی طنزپرداز آمریکایی ترامپ را سرکار گذاشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک طنزپرداز آمریکایی با برقراری تماس تلفنی با رئیس جمهوری آمریکا خود را به عنوان یک سناتور دمکرات جا زده و پیرامون مسائل جاری این کشور با وی گفت و گو کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، «جان ملندز» طنزپرداز آمریکایی در تماس تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا خود را به عنوان یک سناتور دمکرات جا زد.
ملندز در فایلی صوتی از این تماس که در اینترنت منتشر کرده، ابتدا با کاخ سفید تماس گرفته و خواستار گفت و گوی تلفنی «باب منندز» سناتور دمکرات از ایالت نیوجرسی با ترامپ شد.
پس از هماهنگی های منشی کاخ سفید، در حالی که ترامپ در هواپیمای ایر فورس وان بود با تلفن این طنزپرداز تماس گرفته و او را به تلفن ترامپ وصل کردند.
ترامپ در این گفت و گو در حالی که هویت دروغین این طنزپرداز را باور کرده و وی را «باب» خطاب می کرد، به پرونده فساد اخلاقی او در سنا اشاره کرده و تبرئه شدن وی را تبریک گفت.
رئیس جمهوری آمریکا که خود بارها به فساد اخلاقی و روابط نامشروع متهم شده، وضعیت اتهام ها علیه این سناتور را «غیرعادلانه» توصیف کرد.
ملندز طنزپرداز آمریکایی همچنین درباره دستور ترامپ برای بازگرداندن کودکان مهاجران به خانواده های آنان از وی پرسیده و خواستار پاسخ او به رای دهندگان شد.
ترامپ در پاسخ به این پرسش گفت: فکر می کنم می توانیم یک لایحه مهارت خوب داشته باشیم. ما باید امنیت مرزهایمان را برقرار کنیم. ما باید این کار را انجام دهیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала