یک کشته و 18 مصدوم در آتش سوزی پتروشیمی آبادان

© Fotolia / Burnstuff2003یک کشته و 18 مصدوم در آتش سوزی پتروشیمی آبادان
یک کشته و 18 مصدوم در آتش سوزی پتروشیمی آبادان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
‌رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از کشته شدن یک تن و مصدومیت 18 نفر در حادثه آتش‌سوزی واحد 600 پتروشیمی آبادان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، دکتر شهیار میرخشتی با اشاره به آتش‌سوزی بامداد امروز(7 تیر ماه) در واحد 600 پتروشیمی آبادان اظهار کرد: این حادثه 18 مصدوم داشته که هشت نفر از این مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند.

وی افزود: شش نفر دیگر از مصدومان این حادثه به بیمارستان امام خمینی اهواز، سه مصدوم دیگر به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز و یک مصدوم به بیمارستان بهشتی آبادان منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: همچنین یک نفر در محل حادثه فوت کرده است.

کیامرث حاجی‌زاده مدیر کل مدیریت بحران خوزستان نیز با اشاره به آتش‌سوزی امروز در واحد 600 پتروشیمی آبادان اظهار کرد: آتش‌سوزی واحد 600 پتروشیمی آبادان با تلاش نیروهای عملیاتی در منطقه به صورت کامل در ساعت 6:30 صبح خاموش شد.

وی افزود: کارشناسان در حال حاضر در محل حضور دارند و علت این آتش‌سوزی در دست بررسی است اما در حال حاضر در خصوص علت حادثه نمی‌توان اظهار نظر کرد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به فوت یک نفر در این حادثه تصریح کرد: پس از مهار کامل آتش در پتروشیمی، متاسفانه جسد یکی از کارگران رویت شد. همچنین یکی از نیروهایی که بامداد امروز برای درمان به اهواز منتقل شده بود، برای مداوای بیشتر به تهران منتقل شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала