بحران در تیم ملی آرژانتین

© AFP 2023 / Alejandro Pagniنیمکت نشینی گلزن تیم ملی آرژانتین در برابر نیجریه
نیمکت نشینی گلزن تیم  ملی آرژانتین در برابر نیجریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهاجم تیم ملی آرژانتین و زننده تنها گل آلبی‌سلسته در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه در بازی با نیجریه نیمکت نشین خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، خوزه آلوارز خبرنگار آرژانتینی در توئیتر خود نوشت: "سرخیو آگوئرو" در دیدار با نیجریه حضور نخواهد داشت. خورخه سامپائولی سرمربی تیم ملی آرژانتین این بازیکن به خاطر مسائلی که رخ داده جریمه می کند، اما وی این تصمیم را به دلایل ورزشی عنوان کرده است.

پیش از این "دیلی میل" در روز 24 ژوئن نوشت: که خاویر ماسکرانو و لیونل مسی هدایت تیم ملی آرژانتین را در برابر نیجربه بر عهده خواهند داشت. 

ریکاردو گیوستی، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین امروز در مصاحبه ای مدعی شد که بعد از صحبت با خورخه بورچاگا یکی از مدیران رده بالای فدراسیون دریافته که در دیدار برابر نیجریه مسئول فنی تیم سامپائولی نخواهد بود.

در تاربخ 22 ژوئن نیز اخباری منتشر شد که بازیکنان تیم ملی آرژانتین پس از شکست 3 بر 0 برابر کرواسی، مقابل سرمربی این تیم ایستادند.
سباستین تمپنوی خبرنگار America TV اعلام کرد که بازیکنان آرژانتین تصمیم گرفتند در برابر نیجریه با هدایت مربی دیگری بازی خواهند کرد.
سرخیو آگوئرو تنها گل آرژانتین را در اولین دیدار این تیم در مسابقات جام جهانی روسیه در برابر ایسلند به ثمر رساند. آرژانتین این دیدار را با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رساندند.
آرژانتین در سومین یازی خود در مرحله گروهی، در صورت شکست نیجربه و پبروزی ایسلند بر کرواسی شانس صعود به دور بعد این مسابقات را خواهند داشت.
تیم های ملی آرژانتین و نیجریه در 26 ژوئن  و از ساعا 21:00 (به وفت مسکو) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала